کد خبر : 1756250 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:28 | 276K بازدید | 135 دیدگاه

چشم درآمده از حدقه در دربی؛

اسم سرخپوستی برای مدافع ملی پوش پرسپولیس!

هیچ مانعی مقابل لنز دوربین وجود ندارد و به صورت دقیق، درگیری‌های آخر دربی به تصویر کشیده می‌شود.

اسم سرخپوستی برای مدافع ملی پوش پرسپولیس!

 

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت چهار روز از برگزاری و اتمام دربی 95 و در شرایطی که حواشی این مسابقه هنوز ذهن علاقه مندان را به خود مشغول کرده، تصاویر تازه امیرحسین خیرخواه از درگیری‌های مسابقه در "ورزش سه" منتشر می‌شود.

 

پس از تکل محمد نادری روی پای سرلک و اعتراض ترابی، ناگهان بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند و کار به یقه گیری نیز رسید تا این که محمدرضا اکبریان فرشاد فرجی از پرسپولیس و بهزاد غلامپور از استقلال را با کارت قرمز جریمه کرد.

در بین عکس ها، جالب ترین مربوط به حسین کنعانی است که با حالتی برانگیخته و چشمانی از حدقه درآمده، به سمت مسعود ریگی یا سیاوش یزدانی بازیکنان استقلال می‌رود. البته کنعانی در این سمت ماجرا، درگیری خاصی اتفاق نیفتاد اما نزاعی که کمی جدی تر از بقیه بود و البته در این عکس ها پیداست، بین بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی رخ داده است.

 

در این تصاویر به وضوح می‌توانید بازیکنان و افرادی که در حال درگیری یا جدا کردن برای پایان بخشیدن به آن هستند را تیک بزنید.

 

شما هم می‌توانید استنباط خود را از این عکس‌ها و البته باتوجه به تصاویر قبلی، به صورت کامنت در این مطلب منتشر کنید. این که از نظر شما و باتوجه به شواهد، چه کسی در جنجال آخر بازی نقش اصلی را ایفا کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها