کد خبر : 1756260 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 14:30 | 42.3K بازدید | 5 دیدگاه

نجات تیم سابق طارمی و قایدی از سقوط

باورنکردنی: مثل گل 100 متری در فوتبال ایران!

در جریان رقابت‌های هفته هجدهم گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال ایران یک اتفاق منحصربفرد و ویژه رخ داد.

باورنکردنی: مثل گل 100 متری در فوتبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دوئل‌های لیگ دو، دو تیم شهرداری همدان و ایرانجوان بوشهر در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که شهرداری همدان برای بقا در صدر جدول و حفظ فاصله خود با دیگر مدعیان و برداشتن یک گام دیگر به سوی لیگ یک نیاز به سه امتیاز خانگی مقابل ایرانجوان داشت و در طرف مقابل ایرانجون برای فرار از مهلکه سقوط و منطقه قرمز جدول، برای کسب سه امتیاز به همدان سفر کرده بود.

 

نیمه اول با گلزنی محمد بیرانوند به سود شهرداری همدان به پایان رسید اما ایرانجوانی‌ها توانستند کامبکی رویایی را در نیمه دوم رقم بزنند؛ حمید نادری از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد و در ادامه یک اتفاق باورنکردنی ناجی ایرانجوان شد و گل برتری این تیم به این واسطه رقم خورد. البته که شهرداری همدان یک پنالتی هم از دست داد تا یک شکست بزرگ خانگی را متحمل شود.

اتفاق باورنکردنی دیدار دیروز، گلزنی سیدمیلاد احمدیان دروازه‌بان تیم ایرانجوان بوشهر از فاصله‌ای 100 متری بود! او در مقابل محوطه جریمه خودی توپ را کاشت و شروع مجدد داشت که شلیک محکم و البته برخورد به زمین باعث شد تا به شکلی باورنکردنی ضربه احمدیان به تور دروازه شهرداری همدان بچسبد و گل نجات ایرانجوان بوشهر از این منطقه قرمز جدول این‌چنین رقم بخورد.

 

1603223

 

1603233

 

ایرانجوان یکی از باشگاه‌های بازیکن‌ساز در فوتبال ایران است و بازیکنان باکیفیتی چون مهدی طارمی و مهدی قایدی را به فوتبال ایران معرفی کرده، در لیگ دو شرایط خوبی ندارد و در آستانه سقوط به لیگ سه قرار دارد؛ البته که گلزنی احمدیان توانست یک پیروزی ارزشمند و بزرگ را برای این تیم به دست آورد و آن‌ها به امتیاز 21 در این فصل رسیدند و به جایگاه یازدهم جدول صعود کردند تا امیدهای برای بقا این تیم دوچندان شود.

از سوی دیگر شهرداری همدان هم با باخت خانگی که داشت، 33 امتیازی در صدر جدول باقی ماند و علم ادب تبریز و ویستاتوربین تهران هم با پیروزی‌های خود فاصله‌شان با صدر جدول را کاهش دادند تا رقابتی جذاب برای صعود به لیگ یک از این گروه شکل گیرد.

دیدگاه‌ها