کد خبر : 1756270 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:23 | 16.8K بازدید | 3 دیدگاه

پس از دزدی از منزل دی ماریا و مارکینیوش

دستگیری سارقین خانه های ستارگان PSG

پلیس فرانسه امروز سه شنبه اعلام کرد که در رابطه با سرقت از منازل دو ستاره پاری سن ژرمن، 4 سارق را دستگیر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه پیش بود که در جریان دیدار تیم های پاری سن ژرمن و نانت اتفاق عجیبی رخ داد. دوربین های تلویزیونی لئوناردو مدیر ورزشی پاریسی ها را نشان می داد که در حال صحبت با پوچتینو سرمربی این تیم است. لئوناردو از مربی تیمش درخواست کرد تا دی ماریا را تعویض کند که این مسئله نشان می داد اتفاق عجیبی رخ داده است.


ساعتی بعد  اعلام شد که خانه دی ماریا در پاریس در حالی که همسر و دو دختر خردسالش در خانه حضور داشتند مورد دزدی قرار گرفته است. همزمان در حادثه ای جداگانه خانه مارکینیوش، کاپیتان PSG، نیز در حالی که پدر و مادرش در خانه حضور داشتند مورد سرقت واقع شد.


اما امروز سه شنبه یک منبع در پلیس فرانسه گفت که مقامات امنیتی در جریان تحقیقات در مورد سرقت از خانه های مارکینیوش و آنخل دی ماریا بازیکنان پاری سن ژرمن قهرمان فوتبال فرانسه، 4 نفر را دستگیر کردند.

 

1603011


این منبع که خواست نامش فاش نشود به رویترز گفت که چهار فرد بازداشت شده مردانی از 18 تا 29 سال بودند و آنها صبح روز سه شنبه دستگیر شدند در حالی که پلیس در حال حاضر در خانه های آنها در حال جستجو است.

 

 

1603012


در جریان این دستبرد، پدر مارکینیوش توسط سارقین به گروگان گرفته شد، در حالی که در سرقت دیگر رخ داده و علی رغم حضور اعضای خانواده دی ماریا در خانه در زمان حادثه، هیچ برخوردی بین آنها و سارقان صورت نگرفت.

 

 

1603013


گزارش های رسانه ای می گویند که سارقان موفق به سرقت گاوصندوقی از خانه دی ماریا شده اند که حداقل شامل جواهرات و ساعت هایی با ارزش حداکثر 500000 یورو (610،400 دلار) بوده است.

دیدگاه‌ها