کد خبر : 1756271 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:05 | 35.6K بازدید | 4 دیدگاه

پاداش سرمربی بارسلونا به پدیده خستگی ناپذیر

پدری که در 37 بازی بارسا در لالیگا حضور داشته، در بازی هفته 38 برابر ایبار استراحت خواهد کرد.

پاداش سرمربی بارسلونا به پدیده خستگی ناپذیر

به گزارش "ورزش سه"، پدری گونزالس هافبک جوان بارسلونا که تنها 18 سال سن دارد، نوید یک هافبک درخشان را در آینده می‌دهد و عملکرد او در بازی هایی که حضور داشته، بسیار خوب و قابل توجه بوده است. او ژانویه 2020 از لاس پالماس به بارسا پیوست و از تابستان به جمع آبی اناری ها اضافه شد.

پدری علاوه بر اینکه در بارسلونا مورد اعتماد رونالد کومان قرار دارد، به تیم ملی اسپانیا هم دعوت شد و لوئیز انریکه نیز به او باور دارد.

 

 

1602975

 

 

او را با آندرس اینیستا مقایسه می کنند و بارسا پس از تنها یک سال از جذب او قصد دارد قرارداد او را تمدید کرده و دستمزدش را چند برابر کند.

 

نکته جالب در مورد پدری اینجاست که او با 17 سال نخستین بازی خود برای بارسا در لالیگا را انجام داد و اکنون در 18 سالگی در تمام 37 بازی بارسا در لالیگای فصل جاری حضور داشته است. کمتر کسی تصور می کرد او در این سن اندک تبدیل به بازیکن فیکس ترکیب آبی اناری ها شود ولی همانطور که در پیش فصل توانست رونالد کومان سرمربی بارسا را شگفت زده کرده و تحت تاثیر قرار دهد، در طول فصل نیز بدون افت محسوس کار کرد.

 

 

1586121

 

 

سرمربی هلندی در نهایت تصمیم گرفت در آخرین بازی فصل بارسا برابر ایبار که یک بازی تشریفاتی است به پدری استراحت بدهد و او زودتر راهی تعطیلات در تنه ریف شهر زادگاهش  خواهد شد. او در انتظار فهرست نهایی اسپانیا برای یورو 2020 خواهد ماند و احتمالا دعوت نیز می شود. پدری بدون شک فصل بعد نیز یکی از مهره های تاثیر گذار بارسا خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها