کد خبر : 1756272 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:51 | 191.5K بازدید | 45 دیدگاه

برنامه جدید لاپورتا برای پاکسازی

آنتوان گریزمان و 3 اسطوره بارسلونا در خطر اخراج (عکس)

4 بازیکنی که تا سال گذشته تصور نمی شد هرگز از بارسلونا کنار گذاشته شوند، حالا شرایطی متفاوت را تجربه می کنند.

آنتوان گریزمان و 3 اسطوره بارسلونا در خطر اخراج (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته و پس از شکست 8-2 بارسلونا از بایرن مونیخ، باشگاه کاتالان به وضوح لزوم یک بازسازی عمیق در تیم را احساس می کرد. کیکه ستین به عنوان سرمربی، اولین قربانی بود و سپس نوبت به فروش ستاره هایی چون ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال و لوئیس سوارز رسید. چیزی نمانده بود تا لیونل مسی هم از بارسا جدا شود و او در این زمینه رسما بوروفکسی هم به باشگاه ارسال کرد که با مخالفت مدیریت وقت باشگاه، در نهایت او مجبور به ماندن شد.

 

 

1596561

 

 

یک سال بعد بارسا فصل را تنها با قهرمانی کوپا دل ری به اتمام خواهد رساند و پس از حذف در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و کسب نتایج بسیار بد در هفته های اخیر که منجر به از دست رفتن شانس قهرمانی لالیگا شد، رونالد کومان نیز در خطر برکناری قرار دارد.

طبق گزارش موندودپورتیوو، خوان لاپورتا رئیس جدید بارسلونا قصد دارد به زودی با 4 بازیکن بزرگ و نامدار باشگاه نشستی برگزار کند و در مورد آینده با آنها صحبت کند.

 

 

1603016

 

 

بازیکنانی که سال گذشته غیر قابل فروش بودند ولی حالا باشگاه مشکلی برای فروش آنها ندارد. این به تیتر یک شماره امروز موندودپورتیوو نیز تبدیل شده است.

سرخیو بوسکتس، سرجی روبرتو، آنتوان گریزمان و جرارد پیکه بازیکنانی هستند که شاید آنها را فصل بعد دیگر در بارسلونا نبینیم. حضور بوسکتس و پیکه در این فهرست در نوع خود شگفت انگیز است. دو اسطوره و بازیکن بزرگ تاریخ بارسا که تاثیرشان در مهمترین افتخارات باشگاه کاتالان غیر قابل انکار است ولی هر دو به خصوص پیکه از روزهای اوج دور هستند.

طبق این گزارش، در حال حاضر شانس ماندنی شدن بوسکتس بیشتر از سه بازیکن دیگر است و لاپورتا از همه آنها خواهد خواست که اگر تمایل دارند در بارسا بمانند، ابتدا باید به میزبان قابل توجهی از دستمزد فعلی خود صرفنظر کنند.

 

 

1603015

 

 

همچنین جدایی بازیکنانی چون نتو، جونیور فیرپو، اومتیتی، کوتینیو، پیانیچ، برایثویت، کارلس آلنیا و متئوس فرناندز در تابستان را نیز باید قطعی دانست.

10 تا 12 بازیکن از مجموعه فعلی جدا خواهند شد و لاپورتا بارسلونایی متفاوت، با انگیزه و باکیفیت تر از سال های اخیر را برای فصل بعد تدارک خواهد دید.

 

لازم به ذکر است که لاپورتا سال 2003 که برای اولین بار مدیریت بارسلونا را در دست گرفت، طی دو سال، 30 بازیکن تیم را واگذار کرد تا در سال 2005 بارسلونا پس از 5 سال فاتح لالیگا شود. تاریخ تکرار می شود؟

 

 

دیدگاه‌ها