کد خبر : 1756279 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:10 | 60.8K بازدید | 18 دیدگاه

در مصاحبه با لایواسکور

رونالدو: امباپه یا هالند؟ انتخاب سخت است ولی....

کریستیانو رونالدو از تماشای بازی های کیلیان امباپه و ارلینگ هالند هیجان زده است ولی هشدار داد که باید روند خوب شان را برای سال ها ادامه دهند.

رونالدو: امباپه یا هالند؟ انتخاب سخت است ولی....

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برای بیش از 10 سال تمام جوایز فردی را بین خود تقسیم کردند و ستاره های بزرگی در آتش این رقابت سوختند ولی هر دو به سال های پایانی فوتبال نزدیک می شوند و در این مدت، دو سال نیز قافیه را به لوکا مودریچ(2018) و روبرت لواندوفسکی(2020) باخته اند.

 

 

1603005

 

 

اکنون به نظر می رسد نوبت به دو ستاره جوان دیگر رسیده تا قدم در جای مسی و رونالدو بگذارند. دهه پیش رو می تواند متعلق به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند باشد. امباپه چند سالی است خود را به ستاره ای بزرگ تبدیل کرده و هالند نیز از فصل گذشته وارد جمع بزرگان شد.

 

 

1601910

 

 

رونالدو در مصاحبه با لایو اسکور و در مورد این دو بازیکن آینده دار گفت:« انتخاب بین امباپه و هالند کمی دشوار است. واقعا نمی توان گفت کدام یک بهتر از دیگری است ولی به شخصه از ظهور نسلی جدید از ستاره ها مثل امباپه و هالند هیجان زده ام.»

 

رونالدو ادامه داد:« برخی از بازیکنان یکی دو فصل عالی را سپری می کنند و سپس دچار افت می شوند. مهم این است که یک بازیکن، فصل پشت فصل بدرخشد و روند عالی خودش را برای سال ها حفظ کند. اینگونه می توان تبدیل به یک افسانه در فوتبال شد و البته همه می دانیم که اصلا کار ساده ای نیست.»

 

دیدگاه‌ها