کد خبر : 1756286 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:20 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

پایان کار هاجسون در پالاس؛ لمپارد سرمربی بعدی؟

باشگاه کریستال‌پالاس تایید کرد که روی هاجسون در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

پایان کار هاجسون در پالاس؛ لمپارد سرمربی بعدی؟

به گزارش "ورزش سه"، در سپتامبر 2017 بود که باشگاه کریستال پالاس به شکل رسمی روی هاجسون را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. مرد انگلیسی از آن زمان تا به حال هدایت پالاس را برعهده داشته و توانسته طی چند فصل اخیر این تیم را در اواسط جدول لیگ برتر انگلیس حفظ کند.

 

 

1489493

 

 

با این حال کریستال پالاس در این فصل نتایج پر نوسانی کسب کرده و از طرف دیگر برخی گزارش ها در انگلیس حاکی از آن بود که روی هاجسون نیز خودش علاقه چندانی به ادامه کار در این تیم ندارد و در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد.

 

در همین راستا دقایقی پیش باشگاه کریستال پالاس به شکل رسمی اعلام کرد که روی هاجسون بعد از برگزاری دیدار هفته آینده برابر آرسنال از هدایت این باشگاه کنار خواهد رفت و در واقع به همکاری چهار ساله پایان داده خواهد شد. در واقع هاجسون تصمیم گرفته که به طور کلی از دنیای مربیگری خداحافظی کند و دیگر هدایت این تیم را بر عهده نخواهد گرفت.

 

 

1566172

 

 

همچنین گفتنی است که از چند گزینه به عنوان جانشین احتمالی روی هاجسون نام برده می شود که یکی از مهمترین آنها فرانک لمپارد است‌. سرمربی سابق چلسی در اواسط فصل از هدایت این باشگاه برکنار شد و از آن زمان تا به حال بیکار بوده است و باید دید که آیا با پالاس دوباره به فوتبال و لیگ برتر باز خواهد گشت یا خیر.

دیدگاه‌ها