کد خبر : 1756288 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:35 | 45.7K بازدید | 1 دیدگاه

رو دست اینتر به اتلتیکو

تماس با لائوتارو؛ سرنوشت ستاره آرژانتینی عوض شد

در باشگاه اینتر اطمینان دارند که از سر گرفته شدن مذاکرات تمدید با لائوتارو در نهایت او را از پیوستن به اتلتیکو منصرف خواهد کرد.

تماس با لائوتارو؛ سرنوشت ستاره آرژانتینی عوض شد

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز یکی از بازیکنان کلیدی اینتر در فتح اسکودتو در این فصل بود و در 37 حضور خود در بازی های لیگ 16 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد.

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه هایی مانند اتلتیکو مادرید و رئال مادرید وضعیت مهاجم 23 ساله اینتر را به دقت زیر نظر دارند، چرا که اینتر دچار مشکلات مالی فراوانی است و گفته می شد که مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو متوقف شده است.

 

 

1598472

 

 

دیروز گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که از باشگاه اینتر بار دیگر با مدیر برنامه های لائوتارو تماس گرفته تا دو طرف مذاکرات خود را برای امضای قرارداد جدید از سر بگیرند. مذاکراتی که با مدیر برنامه های قبلی لائوتارو شروع شده بود و سپس با تغییر ایجنت متوقف شد.

 

کریستین استلینی دستیار آنتونیو کونته در اینتر اطمینان دارد که لائوتارو در باشگاه ماندنی خواهد بود و حتی اگر پیشنهاد 80 میلیون یورویی اتلتیکو واقعیت داشته باشد نیز تاثیری در آینده ستاره آرژانتینی نخواهد گذاشت.

 

 

1600857

 

 

او به گاتزا گفت:« معتقدم تماسی که از سوی باشگاه با ایجنت لائوتارو گرفته شده، در سرنوشت او تعیین کننده خواهد بود. اگر این را یک بازی فوتبال تصور کنیم، اینتر نیمه دوم را با قدرت و ایمان به پیروزی شروع خواهد کرد. دیداری که تصور می شد در 45 دقیقه نخست کار را تمام کند. لائوتارو تا 2023 با ما قرارداد دارد و تحت اختیار ماست.»

 

دیدگاه‌ها