کد خبر : 1756289 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:30 | 37.8K بازدید | 5 دیدگاه

قطعی؟ بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه (عکس)

شواهد حاکی از آن است که کریم بنزما در لیست تیم ملی فرانسه برای رقابت های یورو حضور خواهد داشت.

قطعی؟ بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما از زمستان 2016 تاکنون دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشده است. او به دلیل درگیر بودن در پرونده باج خواهی از متئو والبوئنا دیگر به تیم ملی دعوت نشد و شانس حضور در یورو 2016 و جام جهانی 2018  را از دست داد؛ دو تورنمنتی که فرانسه به ترتیب نایب قهرمان و قهرمان شد.

 

عملکرد ستاره رئال مادرید در چند فصل گذشته به قدری خیره کننده بود که بسیاری از هواداران فوتبال در کشور فرانسه و حتی کارشناسان معتقد بودند که باید تمام مسائل حاشیه ای کنار گذاشته شود و این بازیکن به تیم دیدیه دشان اضافه گردد؛ با این حال سرمربی فرانسه هیچگاه زیر بار این فشارها نرفته و بنزما را دعوت نکرد اما اکنون به نظر می رسد که اتفاق دیگری رقم خورده است.

 

در ساعات اخیر رسانه‌های فرانسوی از سورپرایز بزرگ دیدیه دشان برای رقابت‌های یورو خبر داده و مدعی شدند که کریم بنزما در لیست جدید خروس ها حضور خواهد داشت.
در همین رابطه حالا کریم بنزما صفحه رسمی تیم ملی فرانسه را به صفحه توئیتر خود اضافه کرده تا مشخص شود که او به احتمال قریب به یقین در لیست دیدیه دشان برای رقابت‌های یورو حضور خواهد داشت؛ همچنین صفحه تیم ملی فرانسه نیز ستاره رئال مادرید را دنبال کرده است.

 

 

1603029

 

1603030

دیدگاه‌ها