کد خبر : 1756292 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:56 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی در بولونیا از داوری بازی با یوونتوس

سینیشا میهایلوویچ سرمربی بولونیا از داوری بازی حساس تیمش برابر یوونتوس ابراز نگرانی کرد.

نگرانی در بولونیا از داوری بازی با یوونتوس

 به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌هایی که داوری بازی شنبه شب تیم‌های یوونتوس و اینتر در تورین به همراه داشت، سینیشا میهایلوویچ سرمربی تیم بولونیا را هم نگران تکرار اتفاقی مشابه برای تیم او در هفته پایانی سری آ کرده است.

تیم بولونیا که شب گذشته  در خانه هلاس ورونا 2-2 مساوی کرد، در هفته پایانی لیگ میزبان یوونتوسی است که تنها شانسش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا وابسته به کسب پیروزی در این بازی است. از طرفی بولونیا هم برای ماندن در رده یازدهم جدول که پاداش آن در پایان فصل 500 هزار یورو بیش از رده دوازدهم است، باید این بازی را ببرد.

 

 

1514417

 

 

میهایلوویچ در این رابطه گفت:« مطمئنم که برای بازی ما و یوونتوس یک داور درست انتخاب می‌شود، چون در این فصل چند بازی ما توسط داوران تازه‌کاری قضاوت شد که مرتکب بعضی اشتباهات شدند. من فکر می‌کنم که آنها پائولو والری(43 ساله) یا پیرو جاکوملی را انتخاب کنند. از این بابت مطمئنم و حاضرم سر هر چیزی که می‌گویید با شما شرط ببندم. با این حال این ما هستیم که باید بازی را انجام دهیم.»

 

سرمربی صرب بولونیا افزود:« روی کاغذ ما شانسی برای بردن بازی نداریم اما تلاش‌مان را می‌کنیم. کالیاری برابر میلان هیچ شانسی نداشت(مصاف دو تیم مساوی شد) اما زیبایی فوتبال به همین است که شما هرگز نمی‌دانید برای یک بازی چه اتفاقی می‌افتد.»

 

مصاف بولونیا و یوونتوس هفته پایانی سری آ روز یکشنبه هفته آینده از ساعت 23:15 آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها