کد خبر : 1756295 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 17:20 | 26K بازدید | 8 دیدگاه

اگر ژاوی نیاید

اخراج به تعویق افتاد؛ کومان ماندنی می شود؟

رونالد کومان هنوز اندک شانس هایی برای ابقا در بارسا دارد و باشگاه فعلا عجله ای برای اخراج او ندارد.

اخراج به تعویق افتاد؛ کومان ماندنی می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد کومان سرمربی بارسا مبهم تر از همیشه است. مرد هلندی پس از شکست خانگی بارسا از سلتا و از دست رفتن قطعی شانس قهرمانی تیم، حالا در آستانه برکناری قرار گرفته است و در میان مدیران اعتبار او از دست رفته است.

 

 

1602988

 

 

روز گذشته راک 1 گزارش داد که کومان به احتمال 99 درصد اخراج خواهد شد و خوان لاپورتا رئیس بارسا برای یافتن بهترین جانشین برای او در تلاش است.

امروز موندودپورتیوو گزارش داد که بارسلونا فعلا عجله ای برای تصمیم گیری در مورد کومان ندارد و او قطعا تا قبل از شنبه و آخرین بازی فصل برابر ایبار، شغلش را از دست نمی دهد.

 

لاپورتا به شدت از عملکرد تیم در هفته های اخیر ناراضی است چرا که چند بار در مصاحبه های خود گفته بود که اگر 5 بازی پایانی فصل را ببرند، قهرمان خواهند شد و در واقع بارسا همین شانس را هم داشت ولی دو شکست از گرانادا و سلتا و توقف برابر اتلتیکو و لوانته همه امیدها را از بین برد. کومان تا قبل از تساوی برابر لوانته اندک شانس هایی برای ابقا داشت ولی حالا همه چیز متفاوت شده است.

 

 

1602840

 

 

مشکل لاپورتا اما در پیدا کردن جانشین برای کومان است. او ژاوی را مدنظر دارد که اخیرا قراردادش را تا 2023 با السد تمدید کرد. لاپورتا این روزها که ژاوی برای تعطیلات در بارسلونا حضور دارد، تلاش خواهد کرد تا او را متقاعد به فسخ قرارداد با باشگاه قطری کند و در غیر این صورت شاید کومان حتی فصل بعد نیز روی نیمکت بارسلونا بنشیند.

 

دیدگاه‌ها