کد خبر : 1756302 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 17:26 | 57.8K بازدید | 12 دیدگاه

اقدام بی‌سابقه مالک سیتی پیش از فینال CL (عکس)

باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد شیخ منصور هزینه حضور هواداران این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تقبل خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستر سیتی در آستانه رسیدن به رویای دیرینه خود قرار دارد. آنها با عملکرد فوق العاده در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به فینال این مسابقات راه یافتند و اکنون پپ گواردیولا امیدوار است که اولین جام چمپیونزلیگ را برای این باشگاه انگلیسی به ارمغان بیاورد.

 

منچستر سیتی در مسابقه فینال به مصاف چلسی خواهد رفت. اما قرار بود این مسابقه در استانبول برگزار شود ولی به دلیل شرایط بد کرونایی کشور ترکیه و از طرف دیگر محدودیت های موجود در کشور انگلیس، محل دیدار نهایی چمپیونزلیگ تغییر کرد و بازی بین دو تیم سیتی و چلسی در استادیوم دراگائو واقع در پرتغال با حضور محدود تماشاگران برگزار خواهد شد.

 

اما به طور قطع با توجه به فشار کرونا بر روی کسب و کارها و هزینه های زیادی که سفر به پرتغال برای هواداران خواهد داشت کار آنها برای حضور در استادیوم دراگائو دشوار خواهد بود. با این حال منچسترسیتی و در راس آن مالک متمول این باشگاه یعنی شیخ منصور تصمیم گرفته اند که هزینه سفر هواداران‌شان به پرتغال را تقبل کنند که در نوع خود اقدامی بی‌سابقه و فوق‌العاده محسوب می‌شود.

 

 

1603036

 

 

شیخ منصور در این باره گفت: "پپ و تیم فصل قابل توجهی را پشت سر گذاشته اند و رسیدن آنها به فینال لیگ قهرمانان اروپا پس از یک سال بسیار چالش برانگیز ، یک لحظه تاریخی واقعی برای این باشگاه است.  بنابراین فوق العاده مهم است که تا آنجا که ممکن است طرفداران فرصت حضور در این بازی خاص را داشته باشند.  به خصوص کسانی که در سالهای خوب و بد از منچسترسیتی حمایت کرده اند. "

دیدگاه‌ها