کد خبر : 1756306 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 17:50 | 84.4K بازدید | 5 دیدگاه

اولین خرید تابستانی رئال مادرید نهایی شد

فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح حوزه نقل و انتقالاتی تایید کرد که پیش قرارداد داوید آلابا و رئال مادرید نیز به امضا رسیده است.

اولین خرید تابستانی رئال مادرید نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش مشخص شده بود که ستاره اتریشی بایرن مونیخ بعد از مدت ها حضور در این تیم و رسیدن به تمام افتخارات ممکن با باواریایی ها تصمیم به جدایی گرفته و قصد دارد چالش جدید خود را در خارج از فوتبال آلمان تجربه کند.

 

در این بین گفته شد که داوید آلابا پیشنهادات زیادی از بسیاری تیم ها دریافت کرده اما خودش ترجیح می دهد حرفه اش را در فوتبال اسپانیا و یکی از دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا ادامه دهد. با این وجود بارسا از رقابت برای جذب ستاره اتریشی کنار کشید تا حضور داوید آلابا در سانتیاگو برنابئو قطعی به نظر برسد.

 

 

1603040

 

 

در هفته‌های اخیر منابع مختلف گزارش دادند که تمام کارهای انتقال داوید آلابا به رئال مادرید نهایی شده و باید این بازیکن را اولین خرید کهکشانی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو تلقی کرد. در همین راستا اکنون فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای مدعی شده که اولین بخش قرار داد بین داوید آلابا و رئال مادرید تنظیم و نهایی شده است. رومانو تاکید می‌کند که آلابا دیگر بازیکنان رئال مادرید است و انتقال او در پایان فصل و بعد از امضای قرارداد نهایی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها