کد خبر : 1756316 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 19:10 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدیدترین واکنش مانوئل نویر به گلزنی آلیسون

مانوئل نویر در مصاحبه ای درباره گلزنی آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، صحبت کرد.

جدیدترین واکنش مانوئل نویر به گلزنی آلیسون

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول ابتدای هفته و در یک بازی مهم و سرنوشت ساز به مصاف وست برومویچ رفت؛ شاگردان یورگن کلوپ برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی در آن مسابقه نیاز مبرم داشتند اما بازی تا لحظات پایانی با تساوی  1-1 دنبال می‌شد تا اینکه یک اتفاق معجزه‌آسا رخ داد.

 

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، روی یک ضربه کرنر در ثانیه های پایانی بازی جلو آمد و با یک ضربه سر استثنایی دروازه حریف را باز کرد تا قرمزها به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند و همچنان به هفته پایانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باقی مانده باشد.

 

 

1602646

 

 

این گل دراماتیک آلیسون بکر با واکنش‌های متفاوتی همراه بود و مانوئل نویر نیز پس از پایان بازی در صفحه اجتماعی اش به همتای خود در لیورپول تبریک گفت. نویر حالا مصاحبه ای نیز با اتلتیک انجام داده و در این باره می گوید: " من به او تبریک گفتم و چند پیام بین ما رد و بدل شد. هر دروازه‌بان این رویا را دارد که گلی به ثمر برساند که باعث برنده شدن تیمش شود. معمولاً تنها وقتی دروازه‌بان جلو می‌آید که شما عقب هستید اما لیورپول هم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان احتیاج داشت."

دیدگاه‌ها