کد خبر : 1756321 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 19:36 | 73.4K بازدید | 4 دیدگاه

چلسی به دنبال ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی

گفته می شود باشگاه چلسی مذاکرات اولیه خود را با روبرت لواندوفسکی آغاز کرده است.

چلسی به دنبال ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ تا سال 2023 اعتبار دارد و در ماه‌های اخیر نیز صحبت هایی در رابطه با تمدید او با باواریایی ها مطرح شده است. البته در این بین از ارلینگ هالند به عنوان جانشین بالقوه و بلندمدت ستاره لهستانی نام برده شده است اما این موضوع اخیراً توسط الیور کان رد شده بود.

 

 

1601999

 

 

در همین حال طی روزهای گذشته برخی گزارش ها حاکی از آن بود که بهترین بازیکن دنیا در سال گذشته ممکن است بایرن مونیخ را ترک کند؛ موضوعی که با واکنش جالب کارل هاینس رومنیگه، مدیر بایرن مونیخ، روبه‌رو بود و او در این باره گفت: " چه کسی بازیکنی که سالانه 60 گل به ثمر می‌رساند را می فروشد؟"

 

با وجود مخالفت جدی باشگاه آلمانی با جدایی لواندوفسکی اما شایعات پیرامون او متوقف نشده و همچنان گفته می‌شود که تیم‌هایی نظیر بارسلونا، رئال مادرید، پاری سن ژرمن شرایط جذب این فوق‌ستاره را دنبال می‌کنند.

 

 

1599180

 

 

در همین ارتباط اسکای اسپورتس گزارشی در رابطه با لواندوفسکی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه چلسی قصد دارد برای تقویت خط حمله خود این ستاره لهستانی را به خدمت بگیرد و حتی آنها تماس های اولیه را با این بازیکن برای آوردن او به استمفوردبریج برقرار کرده‌اند. با این حال اسکای ادعا می‌کند که لواندوفسکی ترجیح می‌دهد در صورت ترک بایرن به فوتبال خود در اسپانیا ادامه دهد اما لیگ برتر نیز می‌تواند گزینه جذابی برایش باشد.

دیدگاه‌ها