کد خبر : 1756323 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 19:38 | 10.9K بازدید | 4 دیدگاه

یک پاس گل، سهم سپاهانی سابق در اصفهان(عکس)

هافبک مس رفسنجان در تقابل با تیم سابقش یک پاس گل داد، اما در گلزنی بدشانس بود.

به گزارش "ورزش سه"، تک گل مس رفسنجان در دیدار اخیرشان مقابل سپاهان در شرایطی به ثمر رسید که بازیکن فصل گذشته طلایی پوشان اصفهان روی این گل نقش داشت و اگر کمی شانس همراه او یار بود، می توانست یک گل هم بزند و یک پاس گل دیگر هم بدهد.

 

 

1603055

 

 

علیرضا نقی زاده که همانند جام حذفی در مسابقه لیگ برتر نیز از ابتدا در ترکیب مس رفسنجان مقابل سپاهان قرار گرفته بود، در دقیقه 9 اولین موقعیت جدی تیمش را با یک سرتوپ دیدنی مقابل سروش رفیعی و سانتر دقیق از جناح چپ به محوطه جریمه، به محمدرضا سلیمانی رساند تا او با ضربه سر دروازه طلایی پوشان را باز کند.

 

1603057

 

نقی زاده که انگیزه زیادی مقابل تیم سابق خود داشت، پس از دادن یک پاس گل، در دقیقه 32 و این بار از سمت راست زمین توپ را به مقابل دروازه سپاهان فرستاد که این بار ضربه سر مهرداد رضایی راهی اوت شد.

 

اما در دقیقه 41 و پس از حملات پیاپی مس، نزدیک بود علیرضا نقی زاده دروازه سپاهان را باز کند که ضربه سر زیبای او از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه تیم سابقش را سید پیام نیازمند با واکنش خوبی راهی کرنر کرد و نگذاشت اختلاف گل کمتر شود و در نیمه دوم نیز یک پاس دیگر نقی زاده به محمد قاضی می توانست گل دوم مس را به همراه داشته باشد که شوت مهاجم بلندقامت رفسنجانی ها راهی اوت شد.

 

1603056

دیدگاه‌ها