کد خبر : 1756341 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 20:41 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

با رسیدن به روزهای پایان فصل؛

تالشی‌ها چشم‌انتظار حداقل چند بازی میزبانی

تیم فوتبال چوکای تالش که پس از 20 سال درنهایت به رقابت های لیگ دسته اول صعود کرد، تیمی با شرایط خاص در این مسابقات به شمار می رود که حتی یک بازی خانگی را هم در فصل جاری میزبانی نکرده است.

تالشی‌ها چشم‌انتظار حداقل چند بازی میزبانی 

به گزارش "ورزش سه"، حضور پرشور هواداران تالشی در ورزشگاه پوریای ولی که با آن دو سکوی خاطره انگیز سال های میانی دهه هفتاد به آشیانه عقاب‌ها هم مشهور است، یکی از دلایل صعود این تیم به رقابت های لیگ دسته اول بود. با شیوع کرونا اما همه چیز در این شهر تغییر کرده و حمایت از تیم تنها به فضای مجازی منتهی می شود.


سبزپوشان تالشی فصل را با هادی شکوری آغاز کردند و دو شکست پیاپی سبب پایان زودهنگام این مربی شد که پس از جدایی فرشاد پیوس چهره ای محبوب تالشی‌ها هدایت تیم را عهده دار بود. علی لطیفی توانست شرایط چوکایی ها را تا حدودی سامان بدهد ولی ماندن در رتبه های انتهایی و شکست خانگی برابر استقلال خوزستان در هفته نوزدهم به کار این مربی هم پایان داد. پس از لطیفی مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شد و هواداران تالشی امیدوارند با حضور این مربی چوکا در لیگ بعدی هم همچنان در مسابقات دسته اول باقی مانده باشد.

 

 

1595714

 


چوکا در تمام رقابت های این فصل به دلیل استاندارد نبودن ابعاد زمین ورزشگاه پوریای ولی از میزبانی در ورزشگاه خانگی اش که می توانست مزایای زیادی برای این تیم داشته باشد، محروم شده است. طی ماه های اخیر البته با درخواست هواداران و پس از جلسه نماینده مردم تالش با سلطانی فر وزیر ورزش، 2 میلیارد تومان بودجه برای بازسازی ورزشگاه پوریای ولی تالش اختصاص داده شده و این روزها مسئولان تالشی با فشار هواداران این تیم در حال بازسازی ورزشگاه هستند؛ روز گذشته چمن کهنه این ورزشگاه با فراخوانی که هواداران داده بودند، جمع شد و حالا باید چمن مصنوعی جدیدی که رسیده، پهن شود. البته این به معنای تایید میزبانی تالشی ها از سوی سازمان لیگ نخواهد بود و آنها باید برای تماشای دوباره بازی های چوکا در تالش، مشکلات رخکتن، نور ورزشگاه و برخی امکانات این چنینی ورزشگاه پیر پوریای ولی را نیز حل کنند.


تیم فوتبال چوکا در فصل جاری رقابت های لیگ یک، بازی های خانگی خود را در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می کند که این موضوع با شکایت تیم فوتبال سپیدرود نیز مواجه شده است؛ چرا که به طور همزمان برخی بازی های شهرداری آستارا نیز این فصل در رشت و سردار جنگل انجام شده است.

دیدگاه‌ها