کد خبر : 1756346 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 21:28 | 31.3K بازدید | 2 دیدگاه

چرا بارسلونا شانسی برای جذب ستاره لیورپول ندارد؟

به نظر می رسد پاری سن ژرمن مقصد بعدی جینی واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول خواهد بود.

چرا بارسلونا شانسی برای جذب ستاره لیورپول ندارد؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جینی واینالدوم، هافبک باتجربه و هلندی با باشگاه لیورپول در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و هنوز توافقی برای تمدید بین طرفین انجام نشده است. بدین ترتیب به نظر می رسد جدایی جینی واینالدوم از جمع مرسی سایدی ها قطعی باشد و دوران پنج ساله و موفق حضور در آنفیلد تا چند هفته دیگر به اتمام خواهد رسید.

 

1602953

 

نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد ابتدا از بارسلونا به عنوان جدی ترین مشتری این بازیکن یاد شده بود و به نظر می رسید با توجه به رابطه خوب جینی واینالدوم با رونالد کومان، او در پایان قراردادش راهی نوکمپ خواهد شد. اما خواسته های مالی این بازیکن باعث شده پاری سن ژرمن شانس بیشتری برای خرید این هافبک هلندی داشته باشد.

 

جینی واینالدوم خواهان قراردادی سه یا چهار ساله و فصلی چهار میلیون یورو دستمزد شده است که به نظر توافق با او در شرایط فعلی در توان بارسلونا نیست. واینالدوم که 30 ساله بوده و در نوامبر 31 ساله خواهد شد، در این فصل در شرایط آرمانی خود در ترکیب لیورپول نبوده و دچار افت محسوسی شده است. بارسلونا بستن چنین قراردادی با شرایط خاص واینالدوم را منطقی نمی داند و بعید است حتی مذاکرات رسمی خود را برای خرید او آغاز بکند. تیم های مختلفی در اروپا از جمله رم با ژوزه مورینیو علاقمند به جذب واینالدوم هستند، اما به نظر پاری سن ژرمن مقصد بعدی او خواهد بود.

دیدگاه‌ها