کد خبر : 1756354 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 21:40 | 99K بازدید | 6 دیدگاه

رفاقتی که حفظ شد؛

دیدار غیرمنتظره لیونل مسی و سوارز در مادرید (عکس)

لوییس سوارز و لیونل مسی، ستاره های اتلتیکومادرید و بارسلونا امروز در مادرید با هم دیدار کردند.

دیدار غیرمنتظره لیونل مسی و سوارز در مادرید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که لوئیس سوارز و لئو مسی دوستان صمیمی هستند و اگرچه در حال حاضر ستاره اروگوئه ای در مادرید زندگی می کند، مسی در بارسلونا، اما این دو بازیکن گلزن هنوز رابطه دوستانه خود را با یکدیگر حفظ کرده اند. اما امروز مسی و سوارز به همراه همسران خود در مادرید با یکدیگر دیدار کرده و ساعاتی را کنار هم گذراندند.

 

این قرار ملاقات در رستوران نوما پومپیلیو و در قلب مادرید برگزار شد و هنگام خروج مسی و سوارز از رستوران، تصویر این دو دوست صمیمی در کنار یکدیگر شکار شد. در آستانه هفته پایانی لالیگا و در شرایطی که بارسلونا هیچ شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد، لوییس سوارز در لباس اتلتیکومادرید فاصله ای تا فتح لالیگا ندارند.

 

سوارز و مسی سال ها یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال بوده اند. آنها در کنار نیمار مثلث MSN را تشکیل داده و با درخشش آنها بود که بارسلونا آخرین لیگ قهرمانان خود ​​در سال 2015 را فتح کرد. هنگام جدایی نیمار نیز درخشش مسی و سوارز متوقف نشد و آنها تا پایان فصل قبل عملکرد درخشانی در ترکیب بارسلونا از خود نشان دادند. اما در نهایت لوییس سوارز در تابستان سال گذشته و با بی مهری از بارسلونا جدا شده و به پیشنهاد اتلتیکومادرید پاسخ مثبت داد.

 

ستاره 34 ساله و اروگوئه ای در این فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم جدیدش داشته و با زدن 20 گل عامل اصلی صدرنشینی اتلتیکو تا هفته پایانی لقب گرفته تا هواداران بارسلونا بیشتر از همیشه حسرت جدایی او را بخورند.

 

1603085

دیدگاه‌ها