کد خبر : 1756357 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 22:41 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

انتقال ستاره هلندی هم تضمین ماندن کومان نیست

آمدن ممفیس دیپای نیز نشان دهنده قطعیت حضور رونالدو کومان در فصل آینده در رختکن بارسلونا نیست.

انتقال ستاره هلندی هم تضمین ماندن کومان نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستان سال گذشته و در بدو ورود رونالد کومان تلاش زیادی برای جذب ممفیس دیپای کرد و تا آستانه خرید این وینگر هلندی نیز پیش رفت، اما در نهایت لیون در آخرین فصل همکاری نیز اجازه جدایی ممفیس دیپای را نداد و او در لیگ فرانسه ماندنی شد. اما امسال به نظر می رسد انتقال این بازیکن تند و تیز به نوکمپ قطعی باشد و به زودی شاهد اعلام رسمی باشگاه بارسلونا باشیم.

 

1597833

 

با توجه به رابطه خوب ممفیس دیپای و رونالد کومان و اصرار سرمربی هلندی به انتقال هموطنش به نوکمپ، برخی تصور می کنند خوان لاپورتا تصمیم گرفته فصل بعد نیز کومان را حفظ کرده و تیم را با نظر او ببندد. اما شبکه TV3 مدعی شد خرید ممفیس دیپای لزوما به معنای ماندن کومان نیست و مدیران بارسلونا تحت هر شرایطی تصمیم به خرید این بازیکن گرفته اند.

 

ممفیس دیپای دیشب با انتشار متنی در صفحه رسمی خود اعلام کرد قصدی مبنی بر تمدید قرارداد با لیون نداشته و قطعا از این تیم جدا خواهد شد. اخبار حاکی از پیشرفت مذاکرات مدیر برنامه این بازیکن با بارسلونا و توافق ضمنی طرفین برای این انتقال بوده است. پس بدین ترتیب احتمالا باید ممفیس دیپای را در کنار سرخیو آگوئرو اولین خریدهای تابستانی بارسلونا دانست و صرف نظر از نام سرمربی، این دو بازیکن فصل بعد در نوکمپ بازی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها