کد خبر : 1756358 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 23:00 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

نیکو بارلا:

چگونه می توانید از اینتر انتقاد بکنید؟

نیکو بارلا، هافبک جوان اینتر مدعی شد انتقادات از عملکرد اینتر در این فصل بی معناست.

چگونه می توانید از اینتر انتقاد بکنید؟

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در این فصل با اقتدار و در فاصله چهار هفته مانده به اتمام لیگ موفق به کسب عنوان قهرمانی سری آ شد و بی تردید نیکو بارلا در رقم خوردن این نتایج درخشان نقش مهمی ایفا کرد. حالا نیکو بارلا در مصاحبه ای به دفاع از عملکرد اینتر و البته تمجید از آنتونیو کونته، سرمربی این باشگاه پرداخته است.

 

نیکو بارلا گفت: "قبل از اینکه آتالانتا در هر بازی خود شش گل به ثمر برساند، ما بهترین خط حمله و دفاع لیگ را در اختیار داشته و فاتح اسکودتو شده بودیم. چگونه می توان از تیمی که موفق به رسیدن به چنین دستاوردهایی شده انتقاد کرد؟

 

1566602

 

کار کردن زیر نظر آنتونیو کونته؟ او روش کاری خاص خود را دارد که سالهاست شاهدش بوده ایم و شما می توانید در بازی های اینتر شاهد اجرا شدن این سبک باشید. کونته در تمرینات، نه فقط از نظر ذهنی، بلکه از نظر تاکتیکی نیز فوق العاده است. سال گذشته ما تیم کونته بودیم و امسال تیم فوق العاده کونته هستیم. پارسال هم شانس قهرمانی داشتیم، اما باید بیشتر با افکار کونته تطبیق پیدا می کردیم.

 

قبل از توافق با آنتونیو کونته نیز اینتر برای انتقال من اقدام کرده بود، اما حضور این سرمربی انگیزه من را برای حضور در این باشگاه بیشتر کرد. کونته انسان رک و راستی است و اگر چیزی مورد رضایتش نباشد به صراحت به شما می گوید. کونته می گوید مثل برادر بزرگ تر برای ماست و واقعا هم همینگونه است."

دیدگاه‌ها