کد خبر : 1756359 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 23:26 | 120.6K بازدید | 3 دیدگاه

یک نام جذاب در لیست مربیان احتمالی بارسلونا

ممکن است فصل بعد شاهد حضور یورگن کلوپ، سرمربی پرافتخار آلمانی روی نیمکت بارسلونا باشیم.

یک نام جذاب در لیست مربیان احتمالی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در اولین فصل حضور رونالد کومان در این باشگاه تنها موفق به کسب عنوان قهرمانی در کوپا دل ری شد و به همین دلیل شایعاتی در مورد احتمال جدایی این سرمربی هلندی وجود دارد. خوان لاپورتا، رئیس جدید باشگاه بارسلونا برای فصل آینده با یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در تماس بوده و مذاکراتی را آغاز کرده است.

 

1601220

 

به نظر می رسد لاپورتا تصمیم گرفته که در این تابستان رونالد کومان را برکنار کرده و جانشین او را از یبن سرمربیان بزرگ دنیای فوتبال انتخاب بکند. نشریه سان مدعی شد خوان لاپورتا از همان وقتی که نامزد انتخابات باشگاه در ماه ژانویه شد، تماس های اولیه را خود را با سرمربی آلمانی لیورپول آغاز کرده است.

 

البته یورگن کلوپ در حال حاضر تا سال 2024 با لیورپول قرارداد دارد، اما بعید است در صورت تمایل خود این سرمربی به جدایی، مالکان باشگاه مجوز رفتن کلوپ به لیگ اسپانیا را صادر نکنند. البته در کنار سرمربی لیورپول، لاپورتا همچنین در مورد شرایط حضور هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ نیز اطلاعاتی را کسب کرده و نام این سرمربی 56 ساله و موفق نیز در لیست سرمربیان بارسلونا برای فصل بعد قرار دارد. البته همچنان از ژاوی، اسطوره این باشگاه  سرمربی فعلی السد به عنوان جدی ترین گزینه در مورد جدایی رونالد کومان نام برده می شود.

دیدگاه‌ها