کد خبر : 1756360 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 22:26 | 59.1K بازدید | 4 دیدگاه

آمریکایی ها بارسلونا را نجات می دهند

بانک آمریکایی گلدمن ساکس وام سنگینی به باشگاه بارسلونا اعطا خواهد کرد.

آمریکایی ها بارسلونا را نجات می دهند

به گزارش "ورزش سه"، بی تردید مهم ترین دغدغه خوان لاپورتا از زمان تصدی پست ریاست باشگاه بارسلونا را باید حل مشکلات مالی شدید این تیم دانست. با شیوع ویروس کرونا، درآمدهای این باشگاه تنزل شدیدی پیدا کرد و حتی در مقطع صحبت از ورشکستگی کامل بارسلونا بود. خوان لاپورتا از بدو ورود به این باشگاه در تلاش برای کاهش صدمات شیوع ویروس کرونا بوده و به نظر به نتایج مثبتی نیز دست یافته است.

 

1601345

 

بانک آمریکایی و بزرگ گلدمن ساکس قصد دارد مبلغ هنگفت 500 میلیون یورو به باشگاه بارسلونا وام بدهد. مدیران این باشگاه در هفته های اخیر تلاش زیادی برای جمع آوری منابع مالی جدید داشته اند و به نظر می رسد این بهترین پیشنهاد ممکن بوده است. البته بانک گلدمن ساکس در گذشته و در هنگام احداث استادیوم یوهان کرویف نیز مبلغ 90 میلیون یورو به بارسلونا وام داده بود، اما این بار مبلغ خیلی هنگفت تر و البته در شرایط بهتری اعطا خواهد شد.

 

بدین ترتیب اینگونه بخش زیادی از خسارات مالی باشگاه بارسلونا حل شده و این تیم حداقل برای چند ماه به آرامش خواهد رسید. در حال حاضر مهم ترین هدف مدیران بارسلونا را باید مذاکره با لیونل مسی و تمدید قرارداد با او دانست. اما با دریافت این رقم، احتمال جذب ستاره های بزرگ و گران قیمتی مانند ارلینگ هالند نیز در فصل نقل و انتقالات تابستانی پیش رو وجود دارد.

دیدگاه‌ها