کد خبر : 1756371 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 22:44 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرافتخارترین تراکتوری حذفی به دنبال هت تریک

مدافع راست تیم تراکتور امیدوار است که همراه با این تیم یک بار دیگر حضور در مراحل بالایی و احتمالا قهرمانی در جام حذفی را تکرار کند.

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور در حالی فصل گذشته به مقام قهرمانی جام حذفی دست یافت که یک بازیکن این تیم تجربه حضور در تراکتوری که در سال 1392 هم قهرمان این مسابقات شده بود را داشت.

 

میلاد فخرالدینی، تنها تراکتوری بود که در هر دو قهرمانی این تیم در جام حذفی حضور داشت و با کسب عنوان قهرمانی سال گذشته به پرافتخارترین تراکتوری جام حذفی دست یافت. او امسال هم امیدوار است که بتواند یک بار دیگر تا مراحل بالایی جام حذفی پیش رفته و با کسب سومین مقام قهرمانی، خود را در تاریخ تراکتور جاودانه کند.

 

1603101

 

مدافع راست تیم تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا نمایش قابل تحسینی داشت و طی بازی های اخیر و با توجه به غیبت چند بازیکنِ خط میانی، یکی از ارکان اصلی تیم خطیبی در برنامه های تهاجمی و ایجاد گل برای بازیکنان خط حمله به شمار می رود.

 

او فردا نیز با توجه به تجربه بالا و آمادگی خوبی که طی چند بازی گذشته داشته، یکی از امیدهای اصلی تیم رسول خطیبی برای رسیدن به گل و البته مقابله با حملات آلومینیوم از سمت چپ خواهد بود؛ دیداری که پیروزی در آن تراکتور را راهی 8 تیم نهایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها