کد خبر : 1756377 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 23:23 | 62.2K بازدید | 2 دیدگاه

جنبه شکست بسیار مهم است؛

مطهری: نباید باخت را گردن وزیر و وکیل بیاندازیم

حمید مطهری می‌گوید که تیم‌‎ها باید جنبه باخت را بالا ببرند و در زمان باخت، آن را گردن کسی نیاندازند.

مطهری: نباید باخت را گردن وزیر و وکیل بیاندازیم

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با شاهین بندرعامری حضور یافت و در ابتدا گفت: جا دارد از مردم بوشهر و هواداران شاهین و هواداران خودمان در بوشهر تشکر کنم که از لحظه ورودمان لطفشان قابل ستایش است و از آن‌ها تشکر ویژه دارم. اگر بخواهیم به عقبه شاهین برگردیم، ما در یک خانواده هستیم و همیشه حس برادری و مودت بوده و من خواستم تشکر ویژه کنم.

 

او درباره بازی عنوان کرد: تیم شاهین بندرعامری قابل احترام است و طبیعی است که شما مقابل پرسپولیس بازی می‌کنید، همچین استراتژی را استفاده کنید. سعی داشتند خوب دفاع کنند و از ضد حملات استفاده کنند و از بازیکنان سرعتی در بخش حمله بهره ببرند. بعد از دربی، بازی به آن بزرگی، تیم ما یک مقدار از لحاظ ذهنی و فیزیکی همه انرژی اش را برای آن بازی گذاشته بود. ما 5 بازیکن را نداشتیم و دچار آسیب دیدگی بودند و به همین خاطر در نیمه اول آن اتفاق افتاد و گل خوردیم.

 

وی افزود: اما همانطور که همیشه تلاش می‌کنیم فوتبال خودمان را دیکته کنیم به حریف، در نیمه دوم با تغییرات، نمایش خودمان را عملی کنیم. دوباره کانال های کناری را فعال کردیم و دو گل را به این شکل زدیم. همه بچه ها خوب و زحمتکش و جنگجو کار کردند. به آن‌ها و هواداران تبریک می‌گوییم. ما 5 خرداد سال پیش بعد از مشکلات کرونا کارمان را آغاز کردیم و یک سال سخت را داریم و در حال تمرین، سفر و بازی هستیم. ما اصلا استراحت نداشتیم و این یک فشار مضاعف را به تیم وارد کرده. در مجموع از نتیجه بازی و نوع فوتبالی که ارائه کردیم راضی هستیم و برای شاهین بندرعامری هم آرزوی موفقیت دارم.

 

او در مورد عملکرد تیم شاهین توضیح داد: تیم خوب و جوانی هستند. یکی دو بازیکن باتجربه هم داشتند و امروز باتوجه به حریف استراتژی را انتخاب کردند. من آرزوی بهترین ها برایشان در لیگ دو دارم. تیم قابل احترامی هستند و نفرات خوبی دارند و امیدوارم نتایج خوبی بگیرند.

 

مطهری درباره حواشی فوتبال برتر عنوان کرد: گروه فنی و مدیریت باشگاه ما، همگی اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. ما متعهدانه از راس مدیریت تا بقیه ارکان باشگاه و کادرفنی و بازیکنان، سعی کردیم همیشه حرفه ای و متعهدانه به وظایف خود عمل کنیم. این که می‌گویید حاشیه، ما همیشه راه خودمان را رفتیم. آقای پیروانی همیشه از حقوق پرسپولیس دفاع می‌کنند و همیشه تلاششان را برای پرسپولیس انجام می‌دهند.باید حرمت ها را حفظ کنیم و روح ورزش همین را می‌گوید. باید به بزرگترها احترام بگذاریم، این بازی‌ها می‌آید و می‌رود اما باید جوانمردانه رقابت کنیم. ما مربیان و باشگاه ها باید جنبه باخت را بالا ببریم و زمان باخت، توپ را در زمین وزیر و وکیل نندازیم.

دیدگاه‌ها