کد خبر : 1756385 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 00:30 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

حساب ویژه کادر فنی تراکتور روی تیکدری (عکس)

هافبک تیم تراکتور آماده است تا این بار در جام حذفی برای تیمش خوش بدرخشد.

حساب ویژه کادر فنی تراکتور روی تیکدری (عکس)

به گزارش ورزش سه، در فصلی که تیم تراکتور در مقاطع مختلف، از وجود بعضی از بازیکنانش بی بهره بوده، مهدی تیکدری جزو بازیکنانی است که ریتم حضور و عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرده است.

 

مهدی تیکدری در لیگ برتر این فصل 19 بازی برای تراکتور انجام داده است. او که تک گل تراکتور مقابل پیکان را در هفته نوزدهم به ثمر رسانده بود، با 2 گل و 2 پاس عملکرد خوبی در طول فصل داشته است.

 

 

 

1603113

 

 

تیکدری بعد از حضور رسول خطیبی، نقش پررنگ تری در برنامه های تهاجمی تراکتور داشته و این موضوع را به خوبی در لیگ قهرمانان آسیا و چند بازی اخیر دیده ایم؛ تیکدری در آسیا هم جزو بهترین های تیمش بود. اوج کار این بازیکن، گلزنی مقابل نیروی هوایی در شب چهارم دور گروهی بود که منجر به کسب اولین برد سرخ پوشان در گروه دوم مسابقات شد.

 

برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم، کادر فنی تراکتور حساب ویژه ای روی درخشش تیکدری باز کرده و این بازیکن نیز به دنبال تداوم روند خوب خود در این فصل با پیراهن تراکتور است. بی شک تقابل مهدی تیکدری و میلاد فخرالدینی با سمت چپ تیم آلومینیوم که جزو نقاط قوت این تیم محسوب می شود، بی شک دیدنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها