کد خبر : 1756390 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 01:40 | 29.2K بازدید | 10 دیدگاه

چلسی 2-1 لسترسیتی: انتقام در اولین فرصت

چلسی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 لسترسیتی را شکست بدهد.

چلسی 2-1 لسترسیتی: انتقام در اولین فرصت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که شنبه شب در فینال جام حذفی مغلوب لسترسیتی شده بودند، امشب موفق شدند با گل های آنتونیو رودیگر و جورجینیو حریف را شکست و امیدهای شان برای کست سهمیه چمپیونزلیگ را افزایش بدهند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

بازی با همین روال ادامه داشت و دو تیم در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند تا اینکه در دقیقه 34، روی ضربه کرنر آسپلیکوئتا، این تیمو ورنر بود که موفق شد دروازه لسترسیتی را باز کند اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به خاطر خطای هند مهاجم آلمانی نپذیرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول این چلسی بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را میزبان بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل برتری رسید. در دقیقه 47 بود که روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه لستر، ارسال چیلول با ضربه مدافع حریف در دهانه دروازه به رودیگر رسید و او هم با راحتی کار را تمام کرد.

 

1603124

 

بعد از این گل برای دقایقی چلسی به حملاتش ادامه داد اما خیلی زود بازیکنان لستر ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات خطرناکتری روی دروازه میزبان داشتند. اما در دقیقه 65 این چلسی بود که به گل دوم رسید. خطای وزلی فوفانا روی ورنر در محوطه جریمه لستر باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. جورجینیو پشت ضربه قرار گرفت و با فریب اشمایکل، با یک ضربه فنی کار را تمام کرد.

لستر که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 75، روی پاس آیوزه پرز، این ایهیناچو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

تنها یک دقیقه بعد ایهیناچو توانست یکی از گل های خورده لستر را جبران کند. این بار اندیدی بود که با یک پاس خوب، ایهیناچو را درون محوطه جریمه چلسی صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1603125

 

در دقایق پایانی بازیکنان لستر تلاش زیادی کردند تا به گل تساوی برسند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 چلسی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها