کد خبر : 1756406 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:38 | 41.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد چهار میلیون دلاری برای جذب ماشاریپوف

باشگاه شباب الاهلی برای جذب دائمی جلال الدین ماشاریپوف، پیشنهاد 4 میلیون دلاری را به باشگاه النصر ارائه داده است.

پیشنهاد چهار میلیون دلاری برای جذب ماشاریپوف

به گزارش "ورزش سه"، در زمستان گذشته بود که جلال الدین ماشاریپوف از تیم فوتبال پاختاکور به النصر عربستان پیوست ولی به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، آنها تصمیم گرفتند تا پایان فصل و به صورت قرضی، این ستاره ازبکی را در اختیار باشگاه شباب الاهلی امارات قرار دهند.


اکنون و با پایان فصل فوتبالی در امارات، مانو منزس سرمربی برزیلی النصر از مدیران تیم درخواست کرده است تا ماشاریپوف را به تیم بازگردانند ولی به نظر می رسد که خود این بازیکن به حضور در جمع اماراتی ها راضی است.


گزارشات مطبوعاتی نشان می دهد که ماشاریپوف اعلام کرده است از حضور در شباب الاهلی خوشحال است ولی به هر حال به زودی برای آینده اش تصمیم گیری می کند. روزنامه الریاض در شماره امروز خود مدعی شد که شباب الاهلی برای جذب ماشاریپوف، یک پیشنهاد 4 میلیون دلاری به همتایان خود در النصر ارائه داده است.


از سوی دیگر، عبدالعزیز المریسل خبرنگار مشهور عربستانی در توئیتر خود اعلام کرد که ماشاریپوف در برنامه های مانو منزس نقش مهمی دارد و این بازیکن در فصل آینده به النصر بازخواهد گشت. به هر حال باید دید طی روزهای آینده، ماشاریپوف درخصوص تیم آینده اش چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد. النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

دیدگاه‌ها