کد خبر : 1756414 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:01 | 8.3K بازدید | 3 دیدگاه

پس از پیروزی برابر لستر؛

توخل: حضور هوادارن‌مان تفاوت زیادی ایجاد کرد

توماس توخل، سرمربی چلسی، می گوید که از حرکت توهین آمیز بازیکن لستر و بی احترامی به پرچم آبی ها در دیدار فینال FA Cup، برای انگیزه دادن به بازیکنانش در این بازی استفاده نکرده است.

توخل: حضور هوادارن‌مان تفاوت زیادی ایجاد کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروی لستر برابر چلسی در دیدار فینال FA Cup، فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن یکی از بازیکنان لستر در رختکن این تیم پرچم لستر را به زمین می اندازد. این فیلم با انتقادات بسیاری در فضای مجازی مواجه شد. توماس توخل اکنون و پس از پیروزی برابر لستر در لیگ برتر، می گوید که از آن فیلم برای دادن انگیزه بیشتر به بازیکنانش استفاده نکرده است.

لستر به خاطر رفتار بازیکنش از آبی ها عذرخواهی کرد اما این عذرخواهی نیز نتوانست مانع از دعوا و درگیری بازیکنان دو تیم در پایان بازی شود.

 

1603161

 

توخل اما می گوید که او درباره این موضوع حتی با بازیکنانش صحبت هم نکرده بود.

شاگردان توماس توخل موفق شدند با گل های آنتونیو رودیگر و جورجینیو حریف را شکست داده و امیدهای شان برای کست سهمیه چمپیونزلیگ را افزایش بدهند. ایهیناچو نیز در دقیقه 76 تک گل لستر را به ثمر رساند.

 

1603163

 

توخل گفت: "من در این باره صحبت نکردم. می دانم که چنین اتفاقی افتاده بود اما درباره آن قبل از بازی یا در جلسات‌مان صحبت نکردم.

بازیکنان کاملا از ماجرا مطلع بودند. اما من زیاد به این چیزها اهمیت نمی دهم چرا که ممکن است گاهی زیادی به شما انرژی و حس انتقام‌جویی بدهند. من اصلا چنین چیزی را دوست ندارم.

ما کاری را که لازم است انجام می دهیم و آن هم فوتبال بازی کردن در بالاترین سطح ممکن است.

ما نیاز به انرژی و عطش موفقیت داریم و این ما را تبدیل به تیمی می کند که بازی کردن برابرش سخت است و چیز دیگری در این باره برای گفتن وجود ندارد.

 

1603164

 

عملکرد امروز همان چیزی بود که ما انتظار داشتیم؛ بازی درگیرانه و تهاحمی و تیم هم بسیار خوب کار کرد.

این عملکرد قدرتمند و نمایش شایسته ای بود. وقت جشن گرفتن نیست، کار هنوز تمام نشده است، هنوز دو بازی دیگر باقی مانده است. از بازی مقابل هواداران بسیار خوشحالم، امروز تفاوت زیادی با دیگر روزها داشت.

ما خیلی قدرتمندانه دفاع کردیم و شانس های زیادی به حریف ندادیم و توانستیم به شایستگی پیروز شویم. با حضور تماشاچیان بازی متفاوتی بود.

حضور هواداران تفاوت زیادی ایجاد کرد. سرعت بازی ما، عطش و جاه طلبی که داشتیم... نمایش خیلی قدرتمندانه ای بود و من خوشحالم که تیم می تواند در برابر هواداران چنین نمایشی داشته باشد."

 

دیدگاه‌ها