کد خبر : 1756416 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:28 | 29.8K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید آلکنو از باتجربه ها، انتقاد از جوان ها

دو ستاره ای که تمام شدنی نیستند(عکس)

سرمربی روسی تیم ملی والیبال در حالی که از عدم آمادگی برخی بازیکنان جوان شاکی بود، از آمادگی بالا دو ستاره باتجربه تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بی جهت نیست که هر مربی خارجی هم که به ایران می آید، سر لیست خود را با نام هایی همچون سعید معروف و سیدمحمد موسوی پر می کند. این دو بازیکن که حالا دیگر جزو قدیمی ترین های تیم ملی والیبال به حساب می آیند و سابقه شان در این رشته شاید به اندازه سن برخی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی باشد، با اینکه دیر به اردو اضافه شدند، اما آمادگی بدنی شان آنقدر مناسب بوده که حتی ولادیمیر آلکنو را هم به تمجید وا داشته است. 


در کنفرانس مطبوعاتی دیروز آلکنو، سرمربی روسی با اینکه از آمادگی پایین و اضافه وزن چند بازیکن جوان به شدت انتقاد کرد، دقایقی هم به تمجید از دو بازیکن باتجربه تیمش صرف کرد. آلکنو می گفت که معروف و موسوی با بهترین حالت بدنی وارد اردو شدند و شرایط آن ها برایش راضی کننده است. 

 

1603167


این دو بازیکن باتجربه که شاید آخرین دوره حضورشان در المپیک را تجربه می کنند، به خوبی باید از سوی کادرفنی تیم ملی محافظت شوند چون می توانند مهره های کلیدی ایران در توکیو باشند. 


بدون شک معروف و موسوی دستیاران خوبی برای آلکنو در زمین خواهند بود و مثل همیشه می توانند توانایی های خود را به رخ بکشند.

 

1603170

 

1603169

 

1603168

دیدگاه‌ها