کد خبر : 1756428 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 11:06 | 62.9K بازدید | 18 دیدگاه

یک نیمه آشنا، یک نیمه غریبه؛

کیت عجیب گلزن پرسپولیس در بوشهر (عکس)

مهاجم گلزن سرخ‌پوشان پایتخت که شب گذشته ستاره تیمش بود و توانست زمینه‌ساز صعود پرسپولیس به جمع هشتم تیم برتر جام حذفی شود، اتفاق عجیبی را در طول بازی تجربه کرده است.

به گزارش "ورزش سه" پیروزی چهار بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل حریف لیگ دویی در شرایطی رقم خورد که با نظر گل‌محمدی ترکیب پرسپولیس 7 تغییر نسبت به گذشته داشت و بازیکنان کمتر فرصت پیدا کرده در لیگ، برای عرض‌اندام در جام حذفی فرصت بازی پیدا کردند؛ یکی از این بازیکن‌ها مهدی عبدی بود که توانست پاسخ اعتماد سرمربی را بدهد و دو گل برای تیمش به ثمر رساند.

 

اتفاق عجیب درباره گلزنی مهدی عبدی، به لباس او باز می‌گردد؛ چرا که عکس‌های منتشره از جدال دیشب پرسپولیس و شاهین بندرعامری نشان می‌دهد عبدی در مراسم آغازین و زمانی‌که در دقیقه 7 گلزنی می‌کند،  لباس منقش به لوگو پرسپولیس به تن دارد اما از این لباس در نیمه دوم خبری نیست و مهاجم گلزن پرسپولیس در شرایطی شادی پس از گل چهارم تیمش و دوم خود را انجام می‌دهد، که لباسی بدون لوگو به تن دارد!

 

این تغییر لباس عبدی و نداشتن لوگو، از شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است و مشخص نیست مربوط به کیفیت لباس سرخ‌پوشان است و در جریان بازی لوگوی پرسپولیس از روی پیراهن عبدی جدا شده است یا در بین دو نیمه و تغییر البسه، این اتفاق افتاده که مهاجم پرسپولیس و اعضای کادر تدارکات نیز متوجه آن نشده‌اند.

 

1603213

دیدگاه‌ها