کد خبر : 1756462 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 13:19 | 52.1K بازدید | 9 دیدگاه

پزشک استقلال و خداحافظی با نیمکت آبی

همان طور که پیش بینی می شد پزشک تیم استقلال بعد از دربی تهران را ترک کرد به این دلیل که محل اقامت و هم چنین طبابت او شهر بندری هامبورگ است.

پزشک استقلال و خداحافظی با نیمکت آبی

به گزارش "ورزش سه"، چالش ها بر سر حضور یا عدم حضور او روی نیمکت تیم آبی ادامه دارد و در تازه ترین اظهار نظر از سوی سازمان نظام پزشکی مدرک پزشکی عمومی او تا سال 94 اعتبار داشته است اما اعتبار مدرک داندانپزشکی و هم چنین مدرک تخصصی جراحی دهان – فک و صورت او دائمی است که به نظر می رسد به دلیل عدم حضور در ایران برای تمدید اعتبار مدرک پزشکی عمومی خود اقدام نکرده است.

 

سید محمد آبادی که بنا به درخواست فرهاد مجیدی در بازی های لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین دربی روی نیمکت استقلال نشست بعد از دربی بلافاصله تهران را ترک کرد و بعید به نظر می رسد در بازی های باقی مانده استقلال در لیگ برتر روی نیمکت این تیم بنشیند؛ هر چند اینبار مجوز حضور او روی نیمکت تیم آبی به شرطی صادر می شود که او مدرک پزشکی عمومی خود را تامین اعتبار کند.

 

اولین بار این پزشک ایرانی بنا به درخواست امیر حسین پیروانی، سرمربی وقت تیم ملی جوانان در مسابقات جام جهانی تیم ملی جوانان را همراهی کرد و بعد از آن پزشک تیم امید شد و هم در دوره فرهاد مجیدی و هم در دوره حمید استیلی در اردوی تیم امید حضور داشت.

دیدگاه‌ها