کد خبر : 1756469 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 14:10 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف مهاجم تیم ملی مشخص شد

گازتای یونان نوشت کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران فصل آینده هم برای تیم آ.ا.ک آتن بازی خواهد کرد.

تکلیف مهاجم تیم ملی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد یکی از بازیکنانی است که از سوی اسکوچیچ به اردوی خرداد ماه تیم ملی دعوت شده است. بر خلاف کریم انصاری فرد، نلسون اولیورا، مهاجم پرتغالی تیم یونانی در اندیشه جدایی از این تیم است و درخواست خود را برای جدایی به مدیران باشگاه ارایه داده است. حالا آ.ا.ک باید به دنبال یک مهاجم جایگزین باشد تا در کنار کریم انصاری فرد در خط حمله تیم آ.ا.ک آتن بازی کند. کریم انصاری فرد در فصلی که سپری شد به همراه تیمش به عنوان چهارمی در سوپر لیگ یونان دست یافت و بازی در اروپا را تجربه خواهد کرد. کریم بهترین گل زن تیم یونانی در فصل جاری مسابقات بوده است.

 

در پی چالش هایی که بین کریم انصاری فرد و سرمربی تیم در یکی از بازی های سوپر لیگ یونان به وجود آمد این شا ئبه ایجاد شد که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به دنبال آن است که از این تیم یونانی جدا شود هر چند این خبر بعدها از سوی مهاجم ایرانی تکذیب شد و اعلام کرد در جایگاه بازیکن هیچ چالشی با سرمربی تیم نداشته است. او هم چنین به تماشاگران تیم آ.ا.ک حق داد که از شکست سنگین تیم در سوپر لیگ یونان انتقاد کنند.

 

کریم انصاری فرد در حالی مهیای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران می شود که در فصل اخیر یکی از بهترین دوران بازیگری خود را سپری کرد. او با به ثمر رساندن 13 گل بهترین گلزن آ.ا.ک در فصلی که گذشت لقب گرفت.

دیدگاه‌ها