کد خبر : 1756483 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 14:23 | 54.2K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای TV3 کاتالونیا

احتمال یک معاوضه بازیکن بزرگ بین بارسا و اتلتیکو

در کاتالونیا ادعا شده است که ممکن است همین تابستان بارسلونا و اتلتیکو مادرید بر سر یک معاوضه بازیکن به توافق برسند.

احتمال یک معاوضه بازیکن بزرگ بین بارسا و اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه" تابستان پیش رو برای بارسلونا شلوغ و پرحاشیه خواهد بود. از همین حالا می توان حدس زد که پس از یک فصل تقریبا ناموفق، سران باشگاه کاتالان به دنبال پاک‌سازی تیم و تقویت خود در مناطق مختلف هستند.

 

 

1595056

 

 

جدای از مشکلات بارسا در خط دفاعی، نمی توان از معضلات بارسا در خط حمله نیز بی تفاوت گذر کرد. بارسا بهترین تیم اسپانیا از لحاظ آمار گلزنی در فصل جاری است ولی مثل همیشه بار خط حمله این تیم روی دوش لیونل مسی بوده و آنتوان گریزمان 120 میلیون یورویی هرگز نتوانسته در دو فصل گذشته، پاسخ توقعات را بدهد.

 

 

1603269

 

 

او که از اتلتیکو راهی بارسا شد تا تفاوت ها را رقم بزند، در این امر ناکام مانده و طبق ادعای TV3 کاتالونیا ممکن است به باشگاه سابقش برگردد.

در واقع این منبع، خبر از احتمال یک معاوضه بازیکن بین بارسا و اتلتیکو داده است؛ گریزمان به اتلتیکو بر می گردد و در عوض ژوائو فلیکس ستاره 126 میلیون یورویی پرتغالی روخی بلانکو راهی بارسلونا خواهد شد.

 

ژوائو نیز در دو سال گذشته نتوانسته پاسخ انتظارات را بدهد و جانشین خوبی برای گریزمان نشان نداده است. در نهایت شاید این معاوضه به هر دو بازیکن کمک کند تا بتوانند ناکامی دو سال اخیر خود را جبران کنند.

 

 

1603267

 

 

گریزمان بازیکنی متناسب با فلسفه بارسا نشان نداد و ژوائو نیز در ایده های دیه گو سیمئونه ستاره ای ناکام بود.

طبق این گزارش، ژوائو اگر با این انتقال موافقت کند، باید به دلیل مشکلات اقتصادی بارسلونا، از دستمزد فعلی خود چشم پوشی کند و به میزان قابل توجهی از آن کسر شود. این شاید بزرگترین مانع در راه معاوضه او با گریزمان باشد.

 

دیدگاه‌ها