کد خبر : 1756492 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 15:45 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت خطیبی به اراک با یک رویای جدید

سرمربی تراکتور امروز تقابل ویژه ای را در اراک تجربه خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور بعد از حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی، در بازگشت دوباره به لیگ برتر، ۲ مساوی کسب کرده و امروز در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت. این دیدار صحنه تقابل رسول خطیبی با تیم سابقش خواهد بود؛ تیمی که هوادارانش خاطرات بسیار شیرینی با او دارند.

 

آلومینیوم اراک لیگ دسته اول فصل ۹۹-۹۸ را با محمود فکری آغاز کرد و زمانی که رسول خطیبی را به عنوان سرمربی در نیم فصل دوم برگزید با ۲۶ امتیاز از ۱۷ بازی در رده هفتم لیگ یک قرار داشت؛ در پایان همان فصل، آلومینیوم موفق شد با کسب نتایج بسیار خوب و پیشی گرفتن از رقبای سرسخت و قرار گرفتن در رده دوم، جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند. آنها یک هفته مانده به پایان مسابقات در دیداری سرنوشت ساز مس کرمان را شکست دادند و در هفته پایانی با غلبه بر داماش و باتوجه به تفاضل گل بهتر نسبت به مس، لیگ برتری شدند.

 

این گونه بود که حسرت ۱۸ ساله اراکی ها به پایان رسیده و آنها صاحب نماینده در لیگ برتر شدند؛ آن هم در فصلی که با توجه به نتایج کسب شده تا میانه های فصل، کمتر کسی تصور صعود آلومینیوم را می کرد. خطیبی که به چهره ای محبوب در نزد اراکی ها تبدیل شده بود، تیم خوبی را روانه لیگ برتر کرد؛ تیمی که خیلی زود توانست با شرایط جدید خود را وفق داده و با شکست دادن تیم های بزرگی چون تراکتور و پرسپولیس، از زیر سایه خارج شده و نیم فصل اول را با رتبه بسیار خوب ششم به پایان رساند.

 

1603316

 

1603317

 

در حالی که هواداران آلومینیوم سرمست از موفقیت های تیم شان با خطیبی بودند، یک خبر غیرمنتظره آن ها را شوکه کرد؛ خبر جدایی سرمربی تیم شان و حضور او در تراکتور، اتفاقی بود که اراکی ها را در آستانه شروع نیم فصل دوم با یک شرایط جدید مواجه کرد. خطیبی با انتشار یک متن به تشکر از هواداران آلومینیوم پرداخته و از خاطرات شیرینش از این تیم و شهر اراک صحبت کرد؛ پیوند او با هواداران اراکی به حدی بود که حتی این جدایی غیرمنتظره هم روابط شان را خدشه دار نکرد به گونه ای که روز گذشته پس از حضور تیم تراکتور در اراک، شاهد استقبال قابل توجه هواداران آلومینیوم از رسول خطیبی بود.

 

در چنین شرایطی، خطیبی امروز با تراکتور مقابل آلومینیوم قرار خواهد گرفت؛ دیداری که باید یک برنده داشته باشد و بی شک لحظات بسیار جذابی را در آن شاهد خواهیم بود. باید دید شاگردان خطیبی در تراکتور مقابل شاگردان سابق او چه خواهند کرد و کدام تیم در پایان به عنوان تیم صعود کننده به جمع ۸ تیم نهایی جام حذفی راه خواهد یافت. شناخت بالای خطیبی از آلومینیوم، تیمی که توسط او لیگ برتری شده و مهیای حضور در لیگ بیستم شد، برگ برنده او در بازی امروز خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها