کد خبر : 1756512 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 17:18 | 28.1K بازدید | 4 دیدگاه

پیشنهاد ویژه الدحیل به هافبک میلان(عکس)

هاکان چالهان‌اوغلو هافبک مسلمان میلان مورد توجه باشگاه الدحیل قطر قرار گرفته است.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الدحیل پس از ناکامی در رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، تقدیم قهرمانی لیگ ستارگان قطر به السد و باخت در نیمه نهایی جام حذفی برابر الریان در تلاش است تا تیم خود را برای دیدارهای فصل بعد تقویت کند.


الدحیل که اکنون مهدی بن عطیه، اولونگا، علی کریمی و دودو را در لیست خود برای مسابقات آسیایی داشت، در تلاش است تا هاکان چالهان‌اوغلو هافبک تیم میلان را به خدمت بگیرد. مسئولان تیم قطری پیشنهاد سه ساله به وی داده اند، ۸ میلیون یورو برای هر فصل و ۸ میلیون یورو نیز برای امضای قرارداد که در مجموع ۳۲ میلیون یورو خواهد شد.

 

این پیشنهاد وسوسه انگیز باعث شده تا مدیر برنامه این هافبک ترک تبار و مسلمان تیم میلان در هفته آتی با مدیران الدحیل قرار ملاقات بگذارد و برای امضای قرارداد صحبت کنند. در صورت این اتفاق قطعا السد دیگر تیم قطر نیز روی بازیکنان بزرگ دیگر دست خواهد گذاشت. الدحیل، السد، الریان و الغرافه چهار نماینده فوتبال قطر در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود، در این فصل هر چهار تیم این کشور نتوانستند از مرحله گروهی خود صعود کنند، الغرافه در پلی‌آف و السد و الدحیل و الریان در مرحله گروهی حذف شدند.

 

1603347

 

1603348

دیدگاه‌ها