کد خبر : 1756519 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 17:57 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

تشویق خطیبی و تراکتوری‌ها در اراک(عکس)

هواداران اراکی و مسئولان باشگاه آلومینیوم پیش از بازی امروز تیم شان مقابل تراکتور، استقبال گرمی با تیم حریف و سرمربی اش داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور با هدایت رسول خطیبی امروز در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم در اراک می رود. حضور رسول خطیبی روی نیمکت تیم تراکتور در بازی امروز یک اتفاق بسیار ویژه برای او و اراکی ها خواهد بود.

 

آلومینیوم که با هدایت خطیبی به لیگ برتر صعود کرد و نیم فصل موفقی هم در لیگ بیستم به همراه این مربی داشت، با جدایی او و حضورش در تراکتور با علیرضا منصوریان شروع به همکاری کرد و امروز برای صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باید از سد خطیبی و شاگردانش در تراکتور بگذرد.

 

هواداران تیم آلومینیوم که روز گذشته در بدو ورود تراکتور به اراک، به استقبال رسول خطیبی رفته بودند، بعد از ظهر امروز نیز با حضور در مقابل هتل محل استقرار تیم تراکتور، به تشویق این تیم و رسول خطیبی پرداختند.

 

گفتنی است که رئیس هیات مدیره و نماینده باشگاه آلومینیوم نیز پیش از بازی امروز در هتل تراکتور حضور یافته و برخورد گرم و صمیمانه ای با رسول خطیبی داشتند تا پیش از بازی حساس امروز تنش ها به حداقل برسد.

 

1603359

دیدگاه‌ها