کد خبر : 1756539 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 19:54 | 27.2K بازدید | 4 دیدگاه

چراغ‌سبز اتلتیکومادرید برای بازگرداندن گریزمان

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، ابراز امیدواری کرد که بتواند آنتوان گریزمان را به این تیم برگرداند.

چراغ‌سبز اتلتیکومادرید برای بازگرداندن گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، پیش از اینکه آنتوان گریزمان در تابستان 2019 با قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو به بارسلونا ملحق شود، 5 فصل فوق العاده را در اتلتیکو مادرید پشت سر گذاشت و خود را در قامت یکی از بهترین مهاجمان دنیا به اثبات رساند.

 

با این حال ستاره فرانسوی از زمان انتقال به بارسلونا نتوانسته شرایط خوبی را در این تیم تجربه کند و طی این مدت انتقاداتی نسبت به عملکرد او مطرح شده است. در همین حال شایعاتی پیرامون بازگشت احتمالی او به اتلتیکو به گوش رسیده که رئیس این باشگاه به آن واکنش نشان داده است.

 

 

1595025

 

 

انریکه سرزو در این باره گفت: "هر تیمی می‌تواند دیوانه داشتن بازیکنی مثل گریزمان باشد. او یک بازیکن بزرگ است و امیدوارم که بتوانم وی را برگردانم. با این حال بعید می دانم که بارسلونا قصدی برای فروش او داشته باشد. گریزمان فصول فوق العاده ای را در اینجا پشت سر گذاشته و به نوعی در اتلتیکو بزرگ و ساخته و پرداخته شده است."

 

سرزو در رابطه با شایعات جدایی ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید نیز گفت: "هیچ راهی برای جدایی او وجود ندارد. او باید با شرایط هماهنگ شود. روزی که فلیکس پرواز کند یکی از مهمترین روزهای دنیای فوتبال خواهد بود. بازیکنان ماشین نیستند و روزهای خوب و بد خواهند داشت. مطمئنم او افتخارات زیادی را برای باشگاه به ارمغان خواهد آورد."

 

 

1577411

دیدگاه‌ها