کد خبر : 1756546 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 20:35 | 37.2K بازدید | 5 دیدگاه

خداحافظی هافبک سابق رئال و یووه از دنیای فوتبال

سامی خدیرا هافبک سابق تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

خداحافظی هافبک سابق رئال و یووه از دنیای فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش سامی خدیرا هافبک سابق تیم ملی آلمان و باشگاه هایی نظیر رئال مادرید و یوونتوس اعلام کرد که در پایان فصل و بعد از اتمام قراردادش با هرتابرلین از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. این هافبک در زمستان از یوونتوس به هرتا نقل مکان کرد و تا به اینجا تنها هشت بازی برای این تیم انجام داده است.

 

خدیرا در یک کنفرانس مطبوعاتی خداحافظی خود از دنیای فوتبال در پایان فصل را تایید کرد و گفت: " امروز روزی است که شخصاً برای من بسیار دشوار است زیرا می خواهم بگویم که حرفه من به پایان خواهد رسید. این برای من فوق العاده سخت است.  15 سال فوتبال حرفه ای آثار خود را برجای گذاشته است. من کاملاً مطمئن هستم که این تصمیم درستی است. درد بسیار بسیار بزرگی است اما در پایان حس خوب در این سال ها بیش از آن است. "

 

 

1603402

 

 

سامی خدیرا کارخود را از باشگاه اشتوتگارت آلمان آغاز کرده بود و بعد از نمایش های خوب در این تیم و تیم ملی آلمان در سال 2010 راهی پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا یعنی رئال مادرید شد. او پنج فصل بسیار خوب را در پایتخت اسپانیا پشت سر گذاشت و پس از آن در سال 2015 به یوونتوس نقل مکان کرد. هافبک آلمانی روزهای پر فراز و نشیبی را در تورین پشت سر گذاشت اما نهایتاً در زمستان گذشته از بیانکونری جدا شده و ماه های آخر فوتبال خود را در کشورش و باشگاه هرتابرلین پشت سر گذاشت. خدیرا همچنین با تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 به قهرمانی مسابقات رسید.

دیدگاه‌ها