کد خبر : 1756601 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 22:30 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان صفر – پارس جنوبی جم صفر 

لیگ یک / زور شاگردان خلیفه اصل و نصرتی بهم نرسید

جدال حساس استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید تا دیگر مدعیان از نتیجه ای که در این بازی رقم خورد خوشحال شوند.

لیگ یک / زور شاگردان خلیفه اصل و نصرتی بهم نرسید 

به گزارش "ورزش سه"، در شروع استقلال خوزستان ارایه گر بازی بهتری بود و در دقیقه ی 16 بازی یک موقعیت خوب را توسط بهروز بارانی از دست داد. موقعیتی که تقریبا تک به تک بود. پارس جنوبی البته به اندازه استقلال خوزستان روی ضد حملات صاحب موقعیت شد که در یکی دو صحنه دروازه استقلال خوزستان نمایش خوبی داشت. ضربه ی محمد معاوی در نیمه ی دوم هم می توانست برای استقلال خوزستان تبدیل به گل شود اما ضربه ی نهایی او کم دقت بود. نکته ی جالب اینکه در دقایق پایانی بازی تیم پارس جنوبی برای رسیدن به گل عطش بیشتری از خود نشان داد. شاید به این دلیل که پارس جنوبی برای نزدیک شدن به مدعیان به سه امتیاز این بازی بیشتر احتیاج داشت. 

 

استقلال خوزستان با این تساوی 40 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به تیم هوادار در سکوی سوم قرار گرفت و پارس جنوبی هم شمار امتیازاتش به عدد 36 رسید و در رده ی هشتم جدول قرار گرفت. 

 

1603464

 

در فصلی که در جریان است رقابت بین مدعیان نزدیک و میلی متری است و هیچ تیمی در فاصله 10 هفته به پایان بازی ها اطمینان خاطر برای صعود به لیگ برتر ندارد و می شود گفت در جدول رده بندی لیگ برتر این فصل تا تیم هشتم جدول شانس صعود به لیگ برتر دارند و حتی شاهین شهرداری بوشهر هم می تواند فردا شب با شکست بادران 36 امتیازی شود و شانس صعود به لیگ برتر پیدا کند. 

 

از هفته ی بیست و پنجم لیگ یک فردا شب سه بازی دیگر برگزار می شود و در نهایت پرونده ی بازی های این هفته دوشنبه شب آینده با بازی مس کرمان – قشقایی شیراز بسته می شود.

دیدگاه‌ها