کد خبر : 1756608 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 23:00 | 108.1K بازدید | 5 دیدگاه

وریا؛ این بازوبند مال توست (عکس)

کاپیتان استقلال در روزی که در کارهای دفاعی خوب عمل کرد، شاهد پیروزی تیمش و بازگشت آبی پوشان به روند پیروزی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال دو نیمه کاملا متفاوت را در بازی با ذوب آهن سپری کرد. هر چقدر که آبی پوشان نیمه اول بدی را پشت سر گذاشتند، در نیمه دوم بسیار خوب و منطقی بازی را دنبال کردند و در دیداری که مستحق پیروزی بودند، راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند.


وریا غفوری کاپیتان استقلال که در این بازی در خط دفاعی عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش گذاشت، یکی از بازیکنان خوب تیم مجیدی در این مصاف بود. وریا با 8 عملکرد دفاعی موفق، 2 بار نیز با شوت شانسش را برای گلزنی امتحان کرد ولی بخت با او یار نبود.


استقلال 10 روز پیش در دیدار لیگ برتر به مصاف ذوب آهن رفته بود که آبی پوشان در آن بازی با شکست دو بر صفر برابر حریف اصفهانی خود، شانس خود برای کاستن از فاصله با صدر جدول را از دست دادند.


وریا غفوری در آن بازی به دلیل مصدومیت، نتوانست استقلال را همراهی کند و مهدی قایدی کاپیتان آبی پوشان در آن دیدار بود. اما پس از بازگشت وریا از بند مصدومیت، او در بازی قبل مقابل پرسپولیس و دیدار امشب برابر ذوب آهن، یک بار دیگر بازوبند کاپیتانی را بر دست بست.


قایدی که برخلاف دیدار لیگ برتر برابر ذوب آهن خوب کار نکرد، در دیدار جام حذفی جبران کرد و روی هر دو گل تیمش تأثیر مستقیم داشت. باشوی کوچک که در بازی نخست با ذوب آهن، بازوبند کاپیتانی را از وریا قرض گرفته بود، در مصاف دوباره دو تیم در جام حذفی، این بازوبند را به غفوری پس داد.

 

1603467

 

دیدگاه‌ها