کد خبر : 1756650 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 10:55 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

یکی برای بقا دیگری برای آسیا؛

رویارویی استاد و شاگرد با هدف های خاص (عکس)

امروز یک دیدار معوقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر برگزار خواهد شد؛ جایی که استاد و شاگرد با هدف هایی خاص و متفاوت به مصاف هم می روند.

به گزارش ورزش سه، تیم های شهرخودرو و گل گهر از ساعت 19 امروز (پنج شنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برگزار کننده دیدار معوقه هفته بیست و دوم خود خواهند بود؛ دیداری که یک تقابل بسیار ویژه را در دل خود جای داده است.

 

 

1603543

 

رویارویی امیر قلعه نویی و سید مهدی رحمتی، تقابل ویژه ای است که در بازی امروز شاهد آن خواهیم بود؛ جایی که سرمربی جوان شهر خودرو باید مقابل سرمربی باتجربه ای تیمش را به میدان بفرستد که زمانی به عنوان شاگرد در تیم استقلال زیر نظر او بازی می کرد.

 

قلعه نویی و رحمتی خاطرات مشترک بسیاری در استقلال دارند و سرمربی جوان شهرخودرو در سال های اول مربیگری اش در راه قطعی کردن بقای نماینده مشهد در لیگ برتر باید از بازی خانگی امروز مقابل سرمربی سابقش در دوران بازی، با امتیاز از زمین خارج شود.

 

کار رحمتی در بازی امروز بسیار سخت؛ تیم او که طی 5 بازی اخیر بردی کسب نکرده، برای خطرناک تر نشدن اوضاعش در جدول رده بندی نیاز به کسب امتیاز مقابل گل گهر دارد. شهرخودرو در حال حاضر با 25 امتیاز در مکان دوازدهم جدول است؛ با توجه به نزدیکی امتیازات تیم ها، چند نتیجه خوب به همان اندازه می تواند این تیم را از منطقه خطر دور کند که متحمل شدن چند نتیجه این تیم را تبدیل به تیمی خواهد کرد که در هفته های پایانی خط سقوط را بیخ گوش خود احساس می کند.

 

در سمت مقابل گل گهری قرار دارد که سال 1400 را بسیار خوب آغاز کرده و روند خوبش همچنان ادامه داد. شاگردان قلعه نویی طی 7 بازی اخیرشان 6 پیروزی کسب کرده و تنها متحمل یک شکست شده اند. آنها در شرایطی پای به بازی امروز می گذارند که با 35 امتیاز در مکان سوم قرار دارند و پیروزی مقابل شهرخودرو می تواند رتبه سومی شان را تثبیت و به کسب سهمیه امیدوارترشان کند.

دیدگاه‌ها