کد خبر : 1756673 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 11:56 | 35.4K بازدید | 7 دیدگاه

هر رایی بدهند می‌پذیریم

غلامپور:اشتباه کردیم، عذرخواهی می‌کنم

مربی دروازه بانان استقلال رفتارهایی را که در دربی تهران انجام داد را محکوم و اعلام نمود که تابع رای کمیته انضباطی است.

غلامپور:اشتباه کردیم، عذرخواهی می‌کنم

به گزارش ورزش سه، خاطیان دربی 95 امروز در کمیته انضباطی حضور یافتند تا در خصوص اتفاقاتی که رخ داده توضیحات و دفاعیات خود را ارائه کنند. بهزاد غلامپور، مربی دورازه بانان استقلال یکی از نفراتی بود که به دعوت کمیته انضباطی امروز حضور یافته بود. او در پایان جلسه در جمع خبرنگاران رفتارهایی را که در دربی تهران انجام داد را محکوم و اعلام نمود که تابع رای کمیته انضباطی است.

 

غلامپور در مورد جلسه امروز گفت: جلسه خیلی خوب و دوستانه ای را با حضور بچه های تیم پرسپولیس برگزار کردیم. یک موقع آدم عصبانی می شود؛ جا دارد که یک عذرخواهی بکنیم چون کارمان کاملا اشتباه بود و آن را رد می کنیم.

 

وی ادامه داد: اعضای کمیته انضباطی رفتاری کاملا صمیمانه و دوستانه با ما داشتند. بحث خیلی خوبی با بچه های پرسپولیس داشتیم. هر رایی بدهند تابع آن هستیم و می پذیریم.

 

مربی استقلال در مورد رفتارهایی که منجر به دعوت شدنش به کمیته انضباطی شد، تاکید کرد: کاری که انجام دادم را رد می کنم. یک لحظه بود و عصبانی شد. حرکت هم حرکتی نبود که آسیبی به بازیکن یا مربی حریف برسانم. هم می خواستم در آن صحنه به نوعی رد کنم و هم نشان داده شد که ضربه ای زده ام. در هر صورت من کارم را محکوم می کنم.

دیدگاه‌ها