کد خبر : 1756747 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 16:40 | 151.6K بازدید | 108 دیدگاه

غول های اروپایی اینگونه نو نوار شدند

زیباترین کیت 2021 را انتخاب کنید(عکس)

تیم های بزرگ فوتبال اروپا به رسم هر ساله و پیش از پایان فصل جاری، از کیت های جدید خود برای فصل بعد رونمایی کردند.

زیباترین کیت 2021 را انتخاب کنید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه های فوتبال در سراسر جهان، معمولا پیش از پایان فصل جاری از لباس های جدید خود برای فصل بعدی رونمایی می کنند که در این مورد و تا به امروز، بایرن مونیخ آخرین تیمی است که از کیت های جدید خود برای فصل بعد رونمایی کرده است.


آدیداس که کمپانی سازنده کیت های بایرن است، برای طرح لباس دوم این تیم، از رنگ مشکی با طرح نقطه های طلایی استفاده کرده که زیبایی خاصی به لباس آنها داده است. البته پیش از این، طرحی از پیراهن اصلی تیم منتشر شد که بالای لوگوی بایرنی ها، 5 ستاره قرار دارد.

 

1603706

 


بایرن در فصل جاری موفق شد به سی امین قهرمانی خود در بوندس لیگا دست یابد. کارل هانس رومنیگه مدیر اجرایی بایرنی ها در این خصوص گفت: پنجمین ستاره پیراهن ما به دلیل کسب 30 عنوان قهرمانی در بوندسلیگا از زمان تاسیس این رقابت ها در سال 1963 است. این نشان دهنده شایستگی بسیاری از نسل ها و ثبات باشگاه ما طی این سال ها است. طرفداران بایرن مونیخ می توانند به این مسئله افتخار کنند.

 

1603692

 


لیورپول نیز دیگر تیمی است که از کیت های جدید خود رونمایی کرد. آنها قصد دارند که در آخرین بازی خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر و در بازی با کریستال پالاس، با کیت های جدید خود به میدان بروند.

 

 

1603704

 

 


روز گذشته نیز طرحی از لباس فصل بعد تاتنهام در رسانه ها منتشر شد. کمپانی نایکی سازنده لباس های تاتنهام، از طرح عجیب و غریبی برای اسپرز استفاده کرده که در فضای مجازی توسط کاربران مورد تمسخر واقع شد.

 

1603694

 

 


آرسنالی ها نیز هر چند هنوز از کیت اصلی خود رونمایی نکرده اند ولی توپچی ها روز گذشته لباس های دوم خود را به نمایش گذاشتند. برخی اخبار حکایت از این دارد که آرسنال برای لباس اول خود، از طرح کیت این تیم در فصل 1998-1999 الهام گرفته است.

 

1603695

 

 


چلسی نیز از قافله عقب نماند و زودتر از سایر تیم ها با رونمایی از کیت های فصل بعد خود، حتی در فینال جام حذفی مقابل لستر نیز به میدان رفت. شاگردان توخل با لباس های همیشگی و آبی رنگ خود با طرح های نامتقارن و مورب در فصل آینده به میدان خواهند رفت.

 

 

1603696

 


در ایتالیا نیز یوونتوس و میلان از لباس های جدید خود رونمایی کرده اند. تهیه کننده پیراهن های یوونتوس، برند آدیداس است و علائمی جدید نیز به لوگوی حامی مالی پیراهن باشگاه در مرکز لباس اضافه شده است. لباس های فصل جدید یوونتوس بعد از دو فصل به شکل کلاسیک خود برگشته است.


تم این پیراهن با دهمین سالگرد جدا شدن باشگاه با استادیوم قدیمی دله آلپی ارتباط دارد و عبارت 10 سال در خانه نیز درون پیراهن نقش بسته است. لوگوی باشگاه و همچنین برند تامین کننده لباس نیز با رنگ سفید در دو طرف پیراهن نقش بسته است. یکی از بزرگترین تفاوت های این پیراهن با پیراهن های سال گذشته این است که دیگر لوگوی قهرمانی در سری آ بعد از 9 روی پیراهن بانوی پیر نقش نمی بندد.

 

 

1603697

 

 

 

اینتر نیز که پس از سالها با کمپانی لاستیک سازی پیرلی قطع همکاری کرده است، در فصل بعد با اسپانسر جدید خود پای به رقابت ها می گذارد. نراتزوری با لباس های آبی و مشکی خود که الهام گرفته شده از پوست مار است، در فصل بعدی به میدان می رود. البته نراتزوری هنوز به صورت رسمی از کیت فصل بعد خود رونمایی نکرده ولی وب سایت های خبری تأیید کرده اند که این طرح، لباس شاگردان آنتونیو کونته در فصل بعد خواهد بود.

 

 

1603699

 


پاری سن ژرمن نیز چند روز پیش از لباس های جدیدش رونمایی کرد. پیراهن های فصل آینده این باشگاه توسط برند جوردن تهیه خواهد شد که مالکیت آن به خانواده مایکل جوردن بسکتبالیست مشهور تعلق دارد و مانند همیشه شمال مولفه های سنتی باشگاه پاریسی است. این چهارمین فصل همکاری باشگاه پاریسی با برند جوردن است اما برای اولین بار خواهد بود که لوگوی این برند روی پیراهن خانگی باشگاه پاری سن ژرمن نقش می بندد.

 

 

1603700

 


منچستریونایتد هنوز رسما از کیت های جدیدش رونمایی نکرده است. اما چند ماه پیش تصاویری از پوگبا، فرناندز و رشفورد با کیت های اول تا سوم یونایتد در رسانه ها منتشر شد که باید آن را کیت های حتمی فصل بعد منچستر بدانیم. در طراحی این لباس ها، از کیت فصول ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۶ یونایتد الهام گرفته شده است.

 

1603727

 

دورتموند نیز هر چند امسال با کیت های دوم فصل بعدش به میدان رفت ولی این باشگاه نیز هنوز به صورت رسمی از لباس اول خودش به شکل رسمی رونمایی نکرده است. در کیت آینده دورتموند، خبری از میله های مشکی روی لباس نیست و لباس این تیم سراسر به رنگ زرد خواهد بود. میله های راه راه مشکی به روی بازوها منتقل شده است.

 

1603725

 

1603726

 

دیدگاه‌ها