کد خبر : 1756748 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 16:40 | 103.5K بازدید | 9 دیدگاه

بارسا-اتلتیکو؛ در انتظار معاوضه بزرگ (عکس)

موندو دیپورتیوو در شماره امروز خود به احتمال معاوضه آنتوان گریزمان و ژائو فلیکس پرداخته است.

بارسا-اتلتیکو؛ در انتظار معاوضه بزرگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان در نقل و انتقالات تابستانی 2019 و بعد از سروصدای فراوان از اتلتیکومادرید جدا شد و به بارسلونا پیوست. با این حال ستاره فرانسوی در یکی دو فصل گذشته هیچگاه نتوانسته انتظارات هواداران بارسلونا را به عنوان یک خرید بزرگ برآورده کند و عملکرد او با انتقادات زیادی مواجه شده است.

 

از سمت دیگر باشگاه اتلتیکو مادرید برای جایگزینی گریزمان به سراغ جذب پدیده فوتبال پرتقال یعنی ژائو فلیکس رفت و این بازیکن را با قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو به خدمت گرفت تا ستاره پرتغالی به گرانترین خرید تاریخ این باشگاه تبدیل شود. اما فلیکس نیز نتوانست آنطور که باید و شاید در ترکیب تیم دیه گو سیمئونه جا بیفتد و حتی در این فصل اکثرا نیمکت نشین بوده است.

 

در همین ارتباط طی روزهای گذشته شایعاتی در رابطه با احتمال معاوضه گریزمان و فلیکس مطرح شد و حتی انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، نیز برای بازگرداندن ستاره فرانسوی به واندا متروپولیتانو چراغ سبز نشان داد.
حالا نشریه موندو دیپورتیوو نیز شماره امروز خود را به همین شایعه اختصاص داده و با تیتر "معاوضه" به احتمال جابجایی گریزمان و ژائو فلیکس اشاره کرده است.

 

 

1603701

دیدگاه‌ها