کد خبر : 1756757 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 18:25 | 42.5K بازدید | 5 دیدگاه

ایوان راکیتیچ:

افتخار می‌کنم که سال‌های زیادی کنار لیونل مسی بودم

ایوان راکیتیچ، ستاره سابق بارسلونا، صحبت‌های جالبی را در رابطه با لیونل مسی مطرح کرده است.

افتخار می‌کنم که سال‌های زیادی کنار لیونل مسی بودم

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ در سال 2014 از سویا به بارسلونا نقل مکان کرد و شش فصل خوب را در این تیم پشت سر گذاشت اما نهایتاً این ستاره کروات در نقل و انتقالات تابستانی گذشته از جمع آبی اناری ها جدا شد و به تیم سابق خود بازگشت.

 

راکیتیچ حالا در مصاحبه ای که با سایت گل انجام داده در رابطه با لیونل مسی صحبت های جالبی را مطرح کرده و می گوید: "یک بازیکن همیشه می خواهد در کنار بهترین ها رقابت کند و و از آن لذت ببرد. شش سال باورنکردنی بود و شما چیزهای زیادی یاد می گیرید. من به لئو نگاه می کنم که 9 فصل پیاپی بیش از 30 گل به ثمر رساند و این مانند بازی های ویدئویی است.

 

 

1529675

 

 

اگر شما این کار را با پلی استیشن انجام دهید مردم می گویند که از ترفند ها خبر دارید‌. شما فقط باید هر روز از کنار او بودن لذت ببرید. افتخار می کنم که سال های زیادی را در کنار او گذرانده ام، برای خیلی از عناوین جنگیده ام و جام زیادی را با او کسب کرده ام. با احترام اگر من هم توانسته ام حتی اندکی به او کمک کنم این بسیار ویژه است. بودن در یک رختکن با این همه بازیکن بزرگ در بارسلونا بسیار ویژه بود."

 

راکیتیچ درباره آینده لیونل مسی نیز گفت: "من نمی دانم او چه تصمیمی خواهد گرفت. امیدوارم که او بماند؛ نه فقط در بارسلونا بلکه در اسپانیا و لالیگا. من معتقدم که به عنوان هوادار می توان گفت بهترین چیز برای ما این است که او در بارسا بماند.

 

 

1602447

 

 

به عنوان یک دوست و هم تیمی سابق بهترین ها را برای او و خانواده اش آرزو می کنم و خودش باید تصمیم بگیرد که چه چیزی برایش بهترین است."

دیدگاه‌ها