کد خبر : 1756831 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 10:13 | 38.3K بازدید | 6 دیدگاه

گریزمان-فلیکس؛

بارسا به دنبال معاوضه گریزمان با ستاره اتلتیکو

گزارش ها در اسپانیا حاکی از علاقه بارسلونا به تبادل آنتوان گریزمان و ژوائو فلیکس، ستاره جوان اتلتیکو، است.

بارسا به دنبال معاوضه گریزمان با ستاره اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان در سال 2019 از اتلتیکو مادرید به بارسا پیوست و اتلتیکو از درآمد حاصل از این انتقال برای به خدمت گرفتن ژوائو فلیکس از بنفیکا استفاده کرد.

اما گریزمان در این مدت موفق نشده تا در حد و اندازه هایی که از او انتظار می رفت در بلوگرانا ظاهر شود و این باشگاه اکنون دو فصل پیاپی است که موفق به قهرمانی در لالیگا نشده است.

رسانه های اسپانیایی ادعا کرده اند که این تبادل برای هر دو باشگاه اتلتیکو و بارسا مقرون به صرفه است چرا که این دو بازیکن دستمزدی برابر دارند.

 

1603829

 

ژرژ مندس، مدیر برنامه های فلیکس، می تواند راهی بیابد تا این تبادل را عملی کند.

بارسلونا پس از اینکه در تابستان گذشته اجازه داد تا لوییس سوارز به اتلتیکو مادرید بپیوندد، انتقالی که اجازه داد ستاره اروگوئه ای ثابت کند منتقدانش دربراه او اشتباه کرده اند، اکنون به دنبال این است که خط حمله خود را بار دیگر مسلح کند.

اتلتیکو در حالی پا به آخرین مسابقه فصل می گذارد که صدرنشین لالیگا است و سوارز نیز در این فصل 20 گل برای روخی بلانکو به ثمر رسانده است.

لیونل مسی هنوز تک ستاره بارسا در خط حمله است اما امضای قرارداد با فلیکس و همچنین بازی دادن به آنسو فاتی نیروی جوانی را به خط حمله کاتالان ها تزریق خواهد کرد.

 

1603831

 

فلیکس در دو فصل اخیر تنها 13 گل به ثمر رسانده است و از ماه مارس تاکنون در هیچ بازی به طور کامل بازی نکرده است.

با این وجود دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، تاکید کرده است که فلیکس نقشی کلیدی در تیم او دارد.

سیمئونه درباره ستاره پرتغالی تیمش گفت: "ما امیدواریم که هرگاه ژوائو فلیکس به زمین رفت بتواند نشان دهد که چقدر مهم است و قادر به انجام چه کارهایی است. تیم به او نیاز دارد."

پیروزی برابر رئال وایادولید در روز یکشنبه قهرمانی اتلتیکو را قطعی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها