کد خبر : 1756919 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 17:50 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

سرژ گنابری:

خوشحالم که دوباره می توانم با ناگلزمان کار کنم

سرژ گنابری، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، از حضور یولیان ناگلزمان در این تیم ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالم که دوباره می توانم با ناگلزمان کار کنم

به گزارش "ورزش سه"، سرژ گنابری یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت بزرگ تیم هانسی فلیک در فصل 20-2019 بود؛ جایی که این ستاره آلمانی آمار فوق‌العاده 23 گل و 14 پاس گل در 46 مسابقه را به ثبت رساند تا خود را در قامت یکی از بهترین وینگر های دنیای فوتبال به اثبات برساند.

 

اما گنابری در این فصل با بدشانسی های متوالی از جمله مصدومیت ها و ابتلا به کرونا روبرو بوده است؛ موضوعی که به او اجازه درخشش مانند فصل گذشته را نداده است. ستاره آلمانی حالا در مصاحبه ای می گوید: " من از خودم راضی نیستم چرا که می خواستم آمار گل ها و پاس گل های خود را بالا ببرم. متاسفانه بسیاری از بازی ها وجود داشت که در آن موقعیت های زیادی را از دست دادم و باید روی این مسئله کار کنم.

 

 

1585772

 

 

بعد از همه موفقیت های ما در فصل گذشته من شخصاً دوست داشتم دوباره بیش از یک عنوان کسب کنم زیرا همیشه می خواهم تا آنجا که ممکن است به موفقیت برسم. حذف در دور دوم جام حذفی آلمان مقابل کیل نباید بسیار راحت رخ می داد و این خیلی آزاردهنده بود. اما ناامیدی بزرگ‌تر حذف در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن بود."

 

گنابری در رابطه با سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ یعنی یولیان ناگلزمان نیز گفت: " از هانسی ممنونم و امیدوارم دوباره بتوانم در کنار او کار کنم. اما در مورد ناگلزمان باید بگویم که او من را راضی کرد که به جای ماندن در وردربرمن راهی هوفنهایم شوم. او در پیشرفت من نقش مهمی را ایفا کرد. او یک مربی جوان است که جزئیات برایش اهمیت زیادی دارد. از نظر تاکتیکی او واقعا عالی است و خوشحالم که دوباره زیر نظر ناگلزمان کار می کنم."

 

 

1603986

دیدگاه‌ها