کد خبر : 1756953 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 21:56 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه آخرین بازی لیگ برتر؛

گواردیولا: درست نیست درباره کین حرف بزنم

سیتی در آخرین بازی خود در لیگ برتر روز یکشنبه میزبان اورتون است و گواردیولا در کنفرانس پیش از این بازی درباره مسائل مختلف از جمله خداحافظی آگوئرو و شایعات پیرامون هری کین و سیتی صحبت کرده است.

گواردیولا: درست نیست درباره کین حرف بزنم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، آقای گل تاریخ منچسترسیتی در پایان فصل از سیتیزن ها جدا خواهد شد و گمانه زنی هایی نیز درباره پیوستن هری کین، کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس، به جمع شاگردان گواردیولا در ورزشگاه اتحاد شنیده می شود.

پپ گواردیولا می گوید هیچ سختینی جز ستایش و تحسین درباره آگوئروی فوق العاده نمی تواند بر زبان بیاورد. آگوئرو که با 258 گل، برترین گلزن تاریخ باشگاه سیتی است، در پایان ورزشگاه اتحاد را ترک خواهد کرد و گواردیولا امیدوار است که در بازی روز یکشنبه بتواند از او استفاده کند.

آگوئرو با مصدومیت های پیاپی و ابتلا به کرونا فصل سختی را پشت سر گذاشت اما این ستاره 32 ساله می تواند یک حضور دیگر در ورزشگاه اتحاد داشته باشد و با بازی برابر اورتون و سپس جشن قهرمانی برابر تماشاگران حاضر در ورزشگاه، از سیتیزن ها خداحافظی کند.

 

1604049

 

گواردیولا در این باره گفت: "آگوئرو اسطوره است، به کشوری آمد که گل زدن در آن بسیار سخت است و بعد چنین سابقه ای از خود به جا گذاشت و چنین عملکردی در اینهمه سال داشت... او فوق العاده است.

کیفیت و توانایی او در آماری که به جا گذاشته مشخص است، نمایشی که داشته و قهرمانی هایی که کسب کرده. عملکرد او وقتی که آماده و روی فرم است، فوق العاده است.

نمی توانم تصور کنم چند گل دیگر می زد اگر در برخی مقاطع از فصل های پیش آماده تر بود!

 

1604052

 

وقتی او آماده است و به صورت مدام به زمین می رود، مثل یک شیر در جنگل می تواند در پنج متری دروازه یک قدم بردارد و حریف را بکشد.

بزرگترین کیفیت او ویژگی منحصر به فرد حس کردن گل است و وقتی که روی فرم باشد می تواند هر کاری را که می خواهد انجام دهد.

مطمئنم که 10000 هواداری که به استادیوم می آیند می خواهند که از سوی همه هواداران در سراسر جهان به او ادای احترام کنند.

او دیروز و امروز کمی بیشتر تمرین کرد و هر چقدر بتواند بازی کند من به او بازی خواهم داد."

از سیتی در روزهای گذشته به عنوان یکی از مقاصد احتمالی هری کین، کاپیتان تاتنهام، نام برده شده است و کین می تواند جایگزین آگوئرو شود. کین در آخرین مصاحبه خود گفته که بازی کردن در کنار کوین دی بروین، ستاره سیتی، رویایی خواهد بود.

گواردیولا اما قصد نداشت که به شایعات دامن بزند و در این باره گفت: "او بازیکن تاتنهام است. درست نیست که من در این باره صحبت کنم."

 

1604051

 

شاگردان گواردیولا در تاریخ هشتم خرداد در فینال چمپیونزلیگ باید به مصاف چلسی بروند و با توجه به اینکه چند هفته پیش قرهمانی سیتی در لیگ برتر مسجل شده است، بعضی معتقدند که گواردیولا با بازیکنان کلیدی خود در بازی فردا استراحت خواهد داد تا برای فینال آماده باشند.

گواردیولا در این باره گفت: "ما بازیکنان را به زمین می فرستیم که بازی را ببریم. ما شش روز تا فینال فرصت داریم. اگر یک بازیکن هم مصدوم شود خب بدشانسی بوده است. بازیکنان می توانند در هر زمانی مصدوم شوند، امروز... فردا... در همان لحظه ای که کفش را به پا می کنند!

همیشه انتخاب بازیکنان سخت است. وقتی همه آماده هستند و در تمرینات خوب کار می کنند، هر روز برای من دردسر است که ترکیب تیم را انتخاب کنم. الان زمان شک و تردید نیست. من باید در تصمیماتم قاطع باشم و آنها هم درک خواهند کرد. این برای همه ما خیلی مهم است و همه متعهد و مسئول خواهند بود."

نبرد بر سر رسیدن به یکی از چهار رده بالای جدول لیگ برتر و کسب سهمیه چمپیونزلیگ به روز آخر کشیده شده است. چلسی اکنون و پس از شکست دادن لستر در رده سوم جدول قرار دارد، لیورپول با یک امتیاز کمتر و تفاضل گل بهتر چهارم است و لستر هم امتیاز با لیورپول دررده پنجم قرار دارد.

 

 

دیدگاه‌ها