کد خبر : 1757046 | 01 خرداد 1400 ساعت 14:51 | 30.7K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای مارکا

مهاجم اینتر به رئال و اتلتیکو پیشنهاد شد

مدیر برنامه های لائوتارو مارتینز در مادرید بود و با سران رئال و اتلتیکو مذاکراتی را ترتیب داد.

مهاجم اینتر به رئال و اتلتیکو پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز یکی از بازیکنان کلیدی اینتر در فتح اسکودتو در این فصل بود و در 37 حضور خود در بازی های لیگ 16 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد.

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه هایی مانند اتلتیکو مادرید و رئال مادرید وضعیت مهاجم 23 ساله اینتر را به دقت زیر نظر دارند، چرا که اینتر دچار مشکلات مالی فراوانی است و گفته می شد که مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو متوقف شده است.

 

 

1602688

 

 

لائوتارو یک سال پیش چیزی تا انتقال به بارسا فاصله نداشت ولی پاندمی کرونا و وخیم شدن اوضاع اقتصادی بارسا مانع شد. او اکنون به دو باشگاه مادرید وصل شده و ممکن است فصل بعد پیراهن یکی از این دو باشگاه را به تن کند.

طبق ادعای مارکا، الخاندرو کامانیو مدیر برنامه های جدید لائوتارو در یکی دو روز گذشته با سران رئال و اتلتیکو وارد مذاکره شده و شرایط این مهاجم ارزشمند را توضیح داده است.

 

 

1598901

 

 

هرچند لائوتارو خود چندین بار از علاقه اش به ادامه کار در اینتر سخن گفته ولی شرایط بد مالی اینتر در نهایت ممکن است به جدایی او منجر شود. گزینه اول رئال برای تقویت خط حمله کیلیان امباپه و نیز ارلینگ هالند است که جذب هر دو به سادگی میسر نخواهد بود. اتلتیکو هم در صورتی که لوئیس سوارز طبق بندی در قراردادش جدا شود، لائوتارو را برای جانشینی او مدنظر دارد.

با این اوصاف به نظر می رسد لائوتارو اگر از اینتر برود، مقصد بعدی او یا رئال خواهد بود یا اتلتیکو.

 

 

دیدگاه‌ها